:..♥ M.ÿ.$.T.O.R.ÿ. ♥ ®..:: Januari 2012

Followers

Rabu, Januari 11

:.. AkU SeDiH ..:

assalamualaikum....

ye mlm neh tetiba aku terasa nk luahkan something yg aku rasa tak patut aku luahkan kat cni...
tp aku tak larat nk tanggung sendirian lg....
ye~~~aku btl2 sedih skrang neh.....
aku perlukan teman utk menangis bersama2 dgn aku.....


tapi ada ke teman yg sebegitu di zaman2 skrang neh????
tidak pd aku......
kerana mereka hanya akan bergembira sahaja dgn kita tp tidak bersedih....
kenapa aku kata begitu????
sbb aku alami benda ni dr zaman sekolah masuk ke zaman U masuk ke zaman percintaan n skrang zaman pekerjaan plak....
zaman bercinta...ye kita boleh ngadu nangis dgn couple kita....
smpi ms couple kita tu takkan dgr lg sgla ngadu nangis kita tuh.....
sbb apa???dh terlalu bosan dgn kita yg selalu ngadu nangis itu....
ye dia tidak berada dlm situasi yg kita hadapi...
dia hanya mendgr saja.....
so aku tak salahkan dia....

tp utk apa couple ada klu dia sendiri dh tak sanggup utk dgr lg dah????
ohhh my~~~
nmpk gaya bakal berakhir lah hubungan yg terjalin lama itu....
adakah itu pengharapan aku????
entah lah.....
apa yg aku ingin katakan skrang..
aku btl2 tgh sedih dgn apa yg terjadi pd aku di penghujung tahun 2011 dan pengawalan 2012 ini...
hanya ALLAH SWT saja yg jd saksi segala2nya......




Miss Izz Mengaku: gmbr2 ada yg ada dlm mana2 entry Miss Izz telah ambil dr En.Google dan simpanan Miss Izz sendiri..jika ada sebarang persamaan atau pengambilan secara haram dari mana2 HARAP MAAF dan MINTA HALAL... sekian ~__~


Ahad, Januari 1

:.. TahUn Baru ..:

assalamualaikum....

ye skrang dh masuk tahun br....
and ini merupakan entry pertama utk tahun baru 2012.....
ye dlm ms yg sama sy ucapkan tahniah kpd kawan2 yg baru bertunang dan baru kahwin....
jg diri and family baik2 ya kawan2 sekalian...

aku???
masih lg mencari rezeki utk masa dan bekalan utk ms akan dtg....

bl???
insya-allah ada jodoh so ada lah....
seru tak smpi lg kot....
insya-allah smpi ms nanti ada lah.....

apa2 pun aku ucapkan selamat tahun baru kpd semua......



Miss Izz Mengaku: gmbr2 ada yg ada dlm mana2 entry Miss Izz telah ambil dr En.Google dan simpanan Miss Izz sendiri..jika ada sebarang persamaan atau pengambilan secara haram dari mana2 HARAP MAAF dan MINTA HALAL... sekian ~__~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: