:.. SaYa & FaMiLy..: | :..♥ M.ÿ.$.T.O.R.ÿ. ♥ ®..:

Followers

Sabtu, Januari 8

:.. SaYa & FaMiLy..:

Well smlm xder nak post apa2 kat blog neh sbb xtau nak story apa....
Today tergerak hati nak kenalkan family saya....
hehehee~~~
even family saya tak besar tp saya sayang family saya sgt2.....

Family saya ada 5 org termasuk lah saya...
Ayah, Mama, Along(kakak), Izz(saya) dan BoBoy(adik)...
**tah bl lah family neh nak membesar mcm family2 org lain tah...kui3~~~

GMBR NI TIME RAYA 2010


ini ayah n mama saya..
Hj. Mohamad Hamid & Hjh. Robingah


ok..kami 3beradik saja ya...2 perempuan & 1 lelaki...
Along(Qistina), saya(`Izzaty) & Boboy(Ahmad Syamil)


ni lah penambah rasa dalam family saya...
perkenalkan KITTY si gedik~~~


--------------------------------------------------------------------------

Ayah sy bernama Hj. Mohamad Hamid b. Hj. Abd Kadir...bekerja under swasta kat Shah Alam...insya-Allah next year 'tamat perkhidmatan'...huk3~~~

Mama sy bernama Hjh. Robingah b. Hj. Kartijo..bekerja under gov..Mama pun insya-Allah next year 'tamat perkhidmatan' gak..awal sbln dr ayah...huhuuu~~



ok...ni lah Along sy....nama dia Qistina..unik kan nama dia??ye lah salu org cina/india jerk ada nama neh..
skrang neh dia keje kat Kota Kemuning..ehemm~~bl mau kasi Abg Long sama kami???heheee~~~


next...sy lah...hehehe~~
Nama sy `Izzaty..dpn I tu dah koma atas OK..dlm surat beranak+IC ada yer..vary special nyer nama..Ayah kata polis tuh yang buh koma atas tuh..ye ker??ye lah kot....huk3~~
skrang neh sy jd penganggur terhormat..ehh tak lah...keje sy skrang neh hantar+amik Mama keje n dlm ms yg sama cri keje tp rezeki sy blom smpi lg...huk3~~~

**p/s:sapa2 ada keje kosong sila gtau sy yer..sy mau apply..penat sudah dok umah neh...ngeee~~~

last sekali,satu2nya adik lelaki sy..nama dia Ahmad Syamil..skrang neh tgh amik Diploma Pertanian kat UPM Bintulu...seronok dia sthn brape kali turun naik 'belon' tuh....hisshh~~~




--------------------------------------------------------------------------

OK..rsnyer dh byk story pasal family sy neh....
apa2 pun saya syg sgt2 family sy yg kecik neh....
dgn ada nyer ayah+mama,along n adik....
insya-Allah coming soon sy akan story gak akan penambahan family sy neh....Insya-ALLAH.....


Miss Izz Mengaku: gmbr2 ada yg ada dlm mana2 entry Miss Izz telah ambil dr En.Google dan simpanan Miss Izz sendiri..jika ada sebarang persamaan atau pengambilan secara haram dari mana2 HARAP MAAF dan MINTA HALAL... sekian ~__~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: