Followers


Sabtu, Januari 8

:.. SaYa & FaMiLy..:

Well smlm xder nak post apa2 kat blog neh sbb xtau nak story apa....
Today tergerak hati nak kenalkan family saya....
hehehee~~~
even family saya tak besar tp saya sayang family saya sgt2.....

Family saya ada 5 org termasuk lah saya...
Ayah, Mama, Along(kakak), Izz(saya) dan BoBoy(adik)...
**tah bl lah family neh nak membesar mcm family2 org lain tah...kui3~~~

GMBR NI TIME RAYA 2010


ini ayah n mama saya..
Hj. Mohamad Hamid & Hjh. Robingah


ok..kami 3beradik saja ya...2 perempuan & 1 lelaki...
Along(Qistina), saya(`Izzaty) & Boboy(Ahmad Syamil)


ni lah penambah rasa dalam family saya...
perkenalkan KITTY si gedik~~~


--------------------------------------------------------------------------

Ayah sy bernama Hj. Mohamad Hamid b. Hj. Abd Kadir...bekerja under swasta kat Shah Alam...insya-Allah next year 'tamat perkhidmatan'...huk3~~~

Mama sy bernama Hjh. Robingah b. Hj. Kartijo..bekerja under gov..Mama pun insya-Allah next year 'tamat perkhidmatan' gak..awal sbln dr ayah...huhuuu~~



ok...ni lah Along sy....nama dia Qistina..unik kan nama dia??ye lah salu org cina/india jerk ada nama neh..
skrang neh dia keje kat Kota Kemuning..ehemm~~bl mau kasi Abg Long sama kami???heheee~~~


next...sy lah...hehehe~~
Nama sy `Izzaty..dpn I tu dah koma atas OK..dlm surat beranak+IC ada yer..vary special nyer nama..Ayah kata polis tuh yang buh koma atas tuh..ye ker??ye lah kot....huk3~~
skrang neh sy jd penganggur terhormat..ehh tak lah...keje sy skrang neh hantar+amik Mama keje n dlm ms yg sama cri keje tp rezeki sy blom smpi lg...huk3~~~

**p/s:sapa2 ada keje kosong sila gtau sy yer..sy mau apply..penat sudah dok umah neh...ngeee~~~

last sekali,satu2nya adik lelaki sy..nama dia Ahmad Syamil..skrang neh tgh amik Diploma Pertanian kat UPM Bintulu...seronok dia sthn brape kali turun naik 'belon' tuh....hisshh~~~




--------------------------------------------------------------------------

OK..rsnyer dh byk story pasal family sy neh....
apa2 pun saya syg sgt2 family sy yg kecik neh....
dgn ada nyer ayah+mama,along n adik....
insya-Allah coming soon sy akan story gak akan penambahan family sy neh....Insya-ALLAH.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: