Followers


Khamis, Januari 6

:..UNiSEL & WaNg..:

Org mesti pelik kenapa post aku kali neh pasal Unisel & wang..
sapa2 yg penah study kat Unisel mesti dah lali dgn benda ni...
klu yg br tuh mungkin terperanjat kot....

OK..post kali neh aku ditahap bengang sekali dgn pihak pengurusan kewangan Unisel.....boleh x klu student portal tuh updated btl2...jgn kasi bikin org panas lah weyh..3bln lps p check statement korg kata korg yg "hutang" dgn aku...tp ari ni p skali lg kata aku plak "hutang" dgn korg....lg byk plak tu dr 3bln lps.....apa kes weyh????

aku dah xder nak berkias2 dah neh...terus terang je lg bgs....
nak band aku???hello~~org ckp benda yg btl OK....
aku yg dok bg duit kat korg takkan lah aku xreti nak kira plak....
korg neh suka mkn duit lah...kasi cas2 tersembunyi....
cuba bg terang2 b4 student masuk....
ni byran2 ni utk sekian2.....
dah tu bl lmbt byr xnak kuar kan exam slip...
tahan transkip org....dh tu nak cri keje mcm mane????
walaweyh~~~giler panas dh aku neh......

apa2 pun aku harap sgt if kot2 ada org pengurusan Unisel terbaca post aku neh....tlg lah jgn bikin panas hati student....
lg2 bg student yg xmampu bagai mcm mane???
mcm neh ker Univesiti Kerajaan Selangor????
adduhhh~~~kasi upgrade lah pengurusan tu...
xkan lah dah 11thn pun masih sama gak....
konvo pun setahun skali jerk...
cuba lah buat dua ke tiga thn sekali....
dah "pau" wang student byk2 buat apa????
ada cas tersembunyi lg tuh.....
alahaiii~~~~

1 ulasan:

  1. he cool izzaty.. jgn marah2 xcomel nnti.. ;)

    xmo komen paper sgt juz nak ckp rsnya mn2 institusi pun actually ada hidden caj especially yg swasta.. xbyk skit pasti ada..

    but if jd cm apa yg izzaty cte nie better trus jmpa ngan pegawai incharge..
    makesure btol2 n tanye sume yg ptot..
    certain student mls nak byk soal dats y diorg amik kesempatan..

    apapun jgn bengang2 ye.. senyum skit.. =)

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: