Followers


Ahad, Januari 9

:..KaTa HaTi..:

apa kaitan tajuk aku pepg buta neh???
aku sendiri sering tertanya2....
aku juga sukar nak percaya apa yg hati ni beritahu.....

apa yg aku maksud skrang ialah dimana aku sering kali akan terasa sesuatu benda yg 'kureng best' pd org2 yg aku sayangi.....
mula2 aku xpercaya dgn kata2 hati neh tp lps beberapa kali terjadi nak xnak, sedikit sebyk aku mula percaya dgn kata hati neh....
tp kadang2 ianya memakan diri aku jugak.....terlalu ikut kata hati sgt...
ALLAHUAKBAR~~~apakah yg KAU cuba tunjukkan kpd hamba-Mu ni YA ALLAH???

actually dr lps maghrib lg aku dah rasa x sedap hati....
then br beberapa jam lps, tgh syok belek2 FB member,alih2 aku menangis sendiri...tak tau apa punca nyer....
dan2 lah hati aku gtau ada benda yg tak kena neh tp xtau siapa....
aku pun msg tanya dgn 'someone' neh....


**sms antara aku & 'someone' tu....
aku: awk..awk OK ker??awk kat mana tu??store ke umah???(byk nyer soklan aku kat 'someone' neh kan???)

5minit lps tuh br 'someone' neh balas...
'someone': org br lps accident neh...dh agak dh mesti leh rs ada yg xkena kan??? awk xyah lah risau yek...g je la tido OK...org OK je neh...

aku: {blur}...mcm maner org nak tido klu dah hati neh xbest...
huhhhh!!!tu dia...aku dah habaq dah td...


'someone' tu terus diam xbalas msg aku n till now aku xleh tido...jwp nyer tggu subuh ler br aku tido....

aku sendiri pun tak paham kenapa aku leh rasa semua tu....
aku masih ingat smpi skrang kejadian pertama aku leh rs benda2 neh...
time tu aku tergerak hati nak call one from my best fwen...
tup2 dia pick-up fon aku dgr dia nangis teresak2...
dah suda...tanye kenapa, dia jawab br 'break-off' dgn pakwe dia...

kadang2 hati aku neh btl katanya kadang2 tak....
rs2 korg mcm maner lah aku jwb paper exam kan????
thru hati o fakta o suka aku ler.....kah3~~~smpi skrang pun aku x sure..
apa2 pun aku tetap diri aku...
n aku tau ALLAH nak tunjukkan sesuatu kat aku cuma xpasti apakah dia...
mungkin pasal perjalanan hidup aku atau pilihan hati aku atau mmg keistimewaan aku???
apa2 yg tejadi semuanya kehendak YG MAHA KUASA LG MAHA MENGETAHUI....
slg aku leh rs, insya-ALLAH aku akan cuba hargai rs itu....

6 ulasan:

  1. kadang2 Allah berikan kita kelebihan ntuk merasa "kesakitan" orang yang rapat dengan kiter...
    bertuah siapa yang jadi orang yang tersayang tuh kan...=)

    BalasPadam
  2. mmg bertuah org2 yg jd tersayang kpd izzaty....
    cuma izzaty je yg tak bertuah utk disayangi...
    :(

    BalasPadam
  3. sumer org punyer tuah mereka dear~~
    mereka yg x tahu mengahragai kiter sesungguhnyer adalh org yg buta...
    percayalah..
    masih ramai orang di luar sane yg sedar akan kehadiran kita,..
    =)

    BalasPadam
  4. xramai yg sedar jugak darl~~~
    mereka hanya sedar bl sudah kehilangan kite...
    itu sudah pasti.....

    BalasPadam
  5. itu mmg pasti..
    kiter hanya akan sedar kehadiran dan keindahan sebuah hubungan itu biler kiter sudah kehilangannyer...
    ='(

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: