Followers


Ahad, Januari 9

:..TeMa..:

Ahak~~
apasal lah tajuk aku neh tema plak.....
teeettt~~~
actually lps zohor kuar bersama2 dgn Mama+Along sekadar mencuci mata saja kat Tesco Bukit Tinggi Klang cni jerk...
p Nagoya...itu dia~~~
mcm biasa servey bj2 ela+bj liplap2....
Mama sibuk mencari kain dia so bukak lah story dgn Along sambil mata masing2 melilau tgk2 bj.....
apa kena mengena nyer kan smbil lilau2 tuh...
so masing2 pun bukak ler tema masing2 tp tah bl nak realisasi nyer pun not sure~~~
kah3...mcm kelakar lah plak bl dua beradik citer pasal tema "kawin" masing2...
sekadar berangan2 boleh lah kot....realisasi???? NO KOMEN.....
so hasil perbincangan kiteorg...
mmg sah color sama...sah2 ler aku yg kena ngalahkan sbb aku neh kan adik..
huhuuuu~~actually warna tema aku suda dikebas oleh "sepupu"ku....
so bl aku dah dok pk color lain boleh plak sama dgn Along....
aduhhh~~~kena pk color lain lg ker????
huhuhuu~~tp xper turn aku lmbt lg kan???so no need to think right now...
yeeaaahhh~~itu yg terbaik....


so apa color tema korg plak yer????
share2 lah ckit....
lg2 korg yg semakin hampir utk ke arah itu....
heheeee~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: