Followers


Selasa, Januari 25

:.. Makna Nama Dalam IsLam ..:

OK...entry kali ni byk sbb smlm aku xpost apa2 entry....
MAAF jika ada yg bosan utk menjenguk blog aku....


setiap nama pasti ada maksudnya...
begitu juga dgn aku....
mula2 cari xjmp coz nama aku "special"....
OK...nama aku `IZZATY....
if cri dlm nama2 buku atau web nama-nama islam pasti ejaannya IZZATI....
hujungnya I dan bukan Y....
firstly nama aku depan I tu ada tanda koma atas...
dlm suratberanak+IC ada OK....
tiap kali tunjuk IC nak daftar kat mana2 mesti diaorg kasi lap IC aku tuh sbb ingat dpn I aku tuh kesan kotoran...YA AMPUN...pelik sgt ker???
if dlm bahasa jawi kasi dengung ckit I tu ya...huk3~~~

then apa maksud nama aku???
IZZATY/IZZATI => Kemuliaanku,Kekuatanku
ALHAMDULILLAH...sihat nama aku kan?????

so korg nyer bagaimana pula....
jom kita cari sama....
Nama Mulia Bayi Islam Lelaki/Perempuan
;))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: