Followers


Rabu, Januari 19

:.. NeW LiFe ..:

ahak~~~
what's now neh darl????

huuurrrmmmm~~~
lps apa yg terjadi aku mula berpk blk apa2 yg tlh t'jadi.....
aku xsalahkan mana2 lelaki pun sbb mmg itu sifat semulajadi mereka...
yeah mungkin tak semua tp sedikit sebyk pasti ada...huhuuu~~
aku xsalakan diri aku juga sbb aku adalah aku.....
tp mmg patut gak salahkan diri sendiri ye tak???huk3~~~

ok lah sbb aku malas nak pk semua nyer....
aku amik 1 jalan.....
berundur tak bererti kita kalah.....
so aku akan cuba lupakan semua "sejarah" itu n mulakan hidup baru....
ye~~pasti ramai yg akan gembira dgn keputusan ni....
tp aku juga tau ramai yg syang kan aku n xnak tgk aku sedih2 sbb "dia"...
n aku dah pk if ada jodoh antara kami maka adalah...
jika tidak aku akan redha n pasti satu hari nanti aku akan jmp jua....
INSYA-ALLAH.......

aku mengharapkan agar kalian mendoakan kejayaan aku...
aku tau kalian sygkan aku wpun tak tunjuk...
aku sygkan kalian jua....
terima kasih kpd yg byk dgr luahan hati ini wpun ada yg tak suka...
terima kasih jua kpd yg byk beri dorongan kpd aku selama ini.....
jika aku ada terlupakan sesuatu tlg lah ingatkan aku...
janji tidak utk ingatkan aku pasal "sejarah: aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: