Followers


Khamis, Januari 27

:.. PiLiHaN RaYa ..:

hai kawan2....
pilihan raya???asal yek????
actually aku nak tanya dgn korg....
korg dah daftar sebaai pengundi ker????
then korg tau ke kat mana tmpt mengundi korg....
ahak~~~
jdkan cerita....
aku main daftar je pastu aku xtau kat mana tmpt ngundi aku sendiri....
xke heran.....


sesi diaolg antara aku n ayah...
ayah: ko dah daftar ngundi ke lom izz???kang rugi jer mcm dl lmbt daftar dh xdpt ngundi.....
aku: dah daftar dh..kat Tesco masa dia bukak booth....
ayah: dah tu kat mana tmpt ko ngundi???silap2 kang dia antor kat Bukit Tinggi...padan muka ko~~
aku: (terblur kejap...)entah...masa dftar dl dia kata nanti dia gtau tp smpi laaa ni pun xgtau pun....
ayah: nanti check kat mana ko ngundi.....
aku: ye lah....

so ari ni baru aku pun check lah mana tempat aku kena ngundi kang...
dah tu korg yg baru first time nak ngundi tuh dah tau ke tempat kat mana???
ke korg belum mendaftar neh???
apa2 hal korg check lah yer kat lawam web SPR neh sendiri....

2 ulasan:

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: