Followers


Rabu, Februari 23

:.. CaRi KeRja ..:

As-Salam...
ye aku skrang tgh cri keje OK..
sapa2 ada kekosongan sila2 lah offer pd aku ni yg dah menganggur selama 3bulan neh....
huaaaaa T_T kasihani lah aku.....
huk3~~~

ok....bl nak cri keje neh mesti lah kena hantar cover letter+resume kan??
so aku pun dh hantar byk dah...
sebulan yg lps means akhir bulan 1 aku hantar lg kat tmpt2 yg aku rs nak antar...
then today tgh2 syok aku mengemas bilik dpt calling...
OK sila baca perbualan aku dgn individu tersebut...

aku: Hello....
Y: hello...cik Izzaty yer??
aku: ye saya...
Y: saya Y dr *e***o**....
aku: huh..ye naper??
Y: cik izzaty ada hantar permohonan kerjakan??still masih berminat lg ker??
aku: {dlm ati-(mau aku xminat nyer..dh 3bulan aku dok tanam anggur neh)}ohh mesti lah sbb sy pun xkeje lg neh...
Y: ohh ingatkan kat ofis td...
aku:{dlm ati-(aduhh~~xbaca resume aku ke apa dia neh)}ehhh~~xder lah...nape yek???
Y:klu mcm tuh Jumaat neh leh dtg interview kat cni x??pukul 2.30pm....details nanti sy email....
aku: ohh boleh....
Y: ok..nanti sy email details ye...terima kasih...
aku: terima kasih blk....

then...dh letak br aku teringat....position apa yek???
smpi la neh aku dok tggu2 email dia xder pun bg...
no email, no interview lah jwb nyer kan...
ke aku patut call org tuh blk tanye????
aduuhh~~buntu den ni huh......
tolong...tolong...tolong......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: