Followers


Khamis, Februari 24

:.. E-Day ..:

ok lah...
akhirnya berlaku gak penambahan ahli keluarga aku...


Wedding Tickers


eehhh~~~apa benda alah kat atas neh???
so inilah perkara yg aku dok tgh sibuk skrang ni adalah Hari Pertunangan satu2nya kakak aku....
nama dia Qistina...dikalangan keluarga pggl Along@Tina...
semua gembira mendgr perkhabaran ini...
saat2 yg semua sedara-mara aku tggukan terutama sekali parents aku.....
gembira tak terkata dek mereka....
aku juga tumpang bahagia melihat parents aku xrisau lg pasal Along aku yg seorg neh...
Alhamdulillah.....
moga2 segalanya berjalan dgn lancar pada hari yg telah ditetapkan...
insya-ALLAH.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers


insya-Allah..nanti aku cerita lg ya...
skrang aku nak tido....
esok nak sambung mengemas bilik kedua plak.....

n/s: yippy~~finally dpt Abg Long.... =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: