Followers


Isnin, Februari 14

:.. New ..:

ok..insya-allah lps neh aku akan rajin semula berblog.....
atas alasan aku sudah ada broadband baru.....
line apa plak kali neh lps hampir 2mggu aku membuat survey nak pakai line apa....
dan ptg semalam bersama2 dgn si dia kuar mncari n membuat survey...
and kena beli gak coz selama semggu si dia xkan berjumpa aku n akan jarang2 bercall serta bersms dgn aku yg masih lg menanam anggur ini.....
huk3~~~
setiap broadband ada pro and contra dia kan...
so nak xnak aku amik lah juga 'org kuning' neh......
coverage kat umah ni still new lg...
DiGi baru update coverage dlm 12/02/2011 lps coz dlm awal mggu ri tu aku check coverage still xmasuk lg....
n so dgn kptsn drastik gak maka skrang aku adalah penggua DiGi 'setia'....
huaaaa~~~~
welcome home my new DiGi Internet......
hope anda beri kerjasama dgn saya n beri kegembiraan pada saya slps ini ya~~~

p/s: terima kasih kpd si dia kerana telah belikan saya broadband DiGi ini...kamu tahu sy akan bosan n xnak sy ganggu kamu maka kamu pun belikan ya???bijak kamu ni ya.....grrrr~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: