Followers


Sabtu, Mac 19

:.. Marry Me ..:

assalam...
huk3~~~
aku tak tau nape tetiba jerk aku terbekenan dgn lagu train-marry me...
so korg bc lah lirik dia+aku translate pakai encik google nyer....
ada salah tuh paham2 sendiri lah yer....
hik3~~~
enjoyzzzz.....
"Train - Marry Me lyrics(English version)"

Forever can never be long enough for me
Feel like I've had long enough with you
Forget the world now we won't let them see
But there's one thing left to do

Now that the weight has lifted
Love has surely shifted my way
Marry Me
Today and every day
Marry Me
If I ever get the nerve to say
Hello in this cafe
Say you will
Mm-hmm
Say you will
Mm-hmm

Together can never be close enough for me
Feel like I am close enough to you
You wear white and I'll wear out the words I love
And you're beautiful
Now that the wait is over
And love and has finally shown her my way
Marry me
Today and every day
Marry me
If I ever get the nerve to say hello in this cafe
Say you will
Mm-hmm
Say you will
Mm-hmm

Promise me
You'll always be
Happy by my side
I promise to
Sing to you
When all the music dies

And marry me
Today and everyday
Marry me
If I ever get the nerve to say hello in this cafe
Say you will
Mm-hmm
Say you will
Marry me
Mm-hmm

"Train - Marry Me lyrics(Malay version)"

Selamanya tidak pernah bisa cukup lama bagi saya
Merasa seperti saya sudah cukup lama dengan anda
Lupakan dunia sekarang kita tidak akan membiarkan mereka melihat
Tapi ada satu hal yang tersisa untuk dilakukan

Sekarang berat telah mengangkat
Cinta pasti bergeser jalan
Menikahlah
Hari ini dan setiap hari
Menikahlah
Jika aku pernah mendapatkan keberanian untuk mengatakan
Halo di kafe ini
Katakanlah anda akan
Mm-hmm
Katakanlah anda akan
Mm-hmm

Bersama-sama tidak pernah bisa cukup dekat bagi saya
Merasa seperti saya cukup dekat dengan anda
Anda pakai putih dan saya akan memakai kata-kata aku cinta
Dan kau cantik
Sekarang menunggu selesai
Dan cinta dan akhirnya menunjukkan saya cara nya
Menikahlah
Hari ini dan setiap hari
Menikahlah
Jika aku pernah mendapatkan saraf untuk menyapa di kafe ini
Katakanlah anda akan
Mm-hmm
Katakanlah anda akan
Mm-hmm

Janji saya
Anda akan selalu
Happy di sisiku
Saya berjanji
Sing kepada anda
Ketika semua muzik meninggal

Dan menikah
Hari ini dan sehari-hari
Menikahlah
Jika aku pernah mendapatkan saraf untuk menyapa di kafe ini
Katakanlah anda akan
Mm-hmm
Katakanlah anda akan
Menikahlah
Mm-hmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: