Followers


Selasa, April 5

:.. Ayah ku Konvo ..:

assalam....
adehh..lama tak update blog neh....
ye lah kebuntuan idea lorh....
ok lah today aku nak citer pasal ayah aku yer....
yer seperti pada tajuk ayah ku konvo....
huhuhuu~~~~
actually ayah ku bakal konvo....
bl???

Daisypath Graduation tickers

yer....lg 3 ari ayah ku bakal konvo....
dl aku xdpt p sbb hal2 tertentu.....
now aku berpeluang p sbb aku masih menganggur....
then aku kena lah bw mak aku on that day...
sbb ayah p dl....
kat mana ayah ku konvo???
kat one world hotel tuh....and aku berpeluang jmp dgn "org2 putih"....
sbb lps ayah konvo terus dinner....pergghhh~~~
hebat lah bl sambung belajar under luar negara neh......
huk3~~~~
ayah ku nak tamat perkhidmatan dah br konvo...
adey~~~~
itu ler org2 kata, smpi mati pun ilmu tetap dicari.....
huhuu~~~
ok lah nanti dah smpi hari nyer aku update lg ya...
insya-allah aku cuba utk upload gmbr jugak nanti......
see u~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: