Followers


Ahad, April 3

:.. jalan2 ..:

assalam....
actually aku dah buntu dah nak bg title apa...
so skrang dgn suka hati aku lah kan nak kaitkan title dgn entry ke tak...
aku nyer blog so suka hati aku lah kan????
hehheee~~~

smlm(02April2011) aku kuar berdua dgn mama.....
mula2 p GM kemudian ke Giant Bukit Tinggi Klang then ke Tesco plak...
berpusing aku.....huhuuuu~~~
kat GM menempah brg....confuse kejap aku dgn org kedai neh....
dia yg tak paham ke aku yg tak paham dgn apa yg aku nak kan....
dia dah call supplier dia klu order amik masa sebulan...
ok lah so next month je lah aku akan amik nyer kan....
then dok jln2 dlm GM tuh dia leh call aku tanye klu campur2 dgn corak yg tak lawa tuh nak tak....
adehhhh~~~org dh kata nak dua corak tuh je lah...
kata sebulan so takkan ler tak cukup masa plak????
cukup je kot stok dia.....confuse aku....
ada yg kena tembak free dgn aku kang klu esok2 bl time aku nak amik tuh dia p campur2 dgn yg tak lawa tuh......
huk3~~~

ke Giant Klang plak....buat apa kat sane...
wah...br tahu lah WAH CHAN dah bukak kat situ...
ganti POH KONG......
wow!!!terbeliak kejap lah tgk pamplet dia....
WAH CHAN lg murah dr POH KONG ker???
pasal neh aku tak tahu menahu...
tu bukan tujuan aku dgn mama ke Giant Klang tuh OK....
tujuannya adalah mencari baju sempena ayah aku akan konvo Jumaat depan bersamaan 08April2011 nanti....
yeaaa~~dpt bj jubah...
pergghhh~~~tak penah2 aku amik color striking neh...
first time kot color tuh.....
bg aku lawa bj tuh tp tak tau lah plak kan pandangan org lain....
smpi masa nanti aku upload yea.....
leh simpan utk raya tahun neh.....
hehehe~~~~

ke Tesco plak.....
buat apa kat sane....saje jer cuci2 mata kat situ.....
masuk kedai bj lg actually....
tgk2 je...not bad gak bj dia kat citu tp tak der yg kena dgn selera aku..
teeetttt tipu....ada tp xper...
tggu smpi masa nanti insya-allah aku akan beli....
huhuhuuu~~~
yeaaa...mama nak beli KFC....
yummmy.....

dah tuh mama suh singgah kedai runcit kat area rumah nak beli gas...
ok singgah ler...terus blk umah lps tuh....
alhamdulillah.....abis satu ari aku dgn mama......
then apa plak aku utk ari ini(02April2011) plak....
insya-allah nanti aku update lg ya~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: