Followers


Isnin, Mei 23

:.. SiBuK ..:

assalamualaikum...
adehh~~~lama xupdate kot....
ye lah last week nguruskan hal adikku dan melayan kerenah dia oso...
now dia terbang ke Sabah utk jalani latihan praktikal dia...
so aku tggl seorg blk kat umah neh....
smlm pg2 buta hantar ayah+adik ke airport....
dah tu terus ke Kajang ada kenduri ckit kat umah Pak Itam(adik ayah) aku...
b4 that lepak2 dl kat umah adik mama dl....
huk3~~~
kesian makcik aku sorg neh.....
ye lah anak kali kedua berjauhan agak lama dgn dia....
hehehee~~~tp rs mcm kelakar pun ada gakzz....
kih3~~~~

ok lah...dh p kenduri then lpak kejap2 kat umah adik mama tgk cuaca mcm gelap jerk...
so ajak mama blk....
smpi umah aku terus pengsan....
penat wooo dr pg drive smpi blk ke umah....
rs mcm mau patah pinggang plak rsnya.....
miahahah~~~~
tp xper asalkan aku dpt lupakan sikit apa yg terjadi pd aku last week yg merobek hati neh....
so totally akan berubah segala perjalanan hidup ku lps neh.....
harap tiada lg cinta yg memainkan perasaan ini....
jika kuat jodoh antara kami maka adalah hasilnya...
jika tiada aku redha dgn ketentuan-Nya....

keutamaan aku lps neh adalah family aku lg2 mama yg byk susah payah membesar+beri aku mkn lps neh....
insya-Allah....
harap2 aku sempat utk membalas jasa mama selama neh......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: