Followers


Ahad, Jun 26

:..MiMpi..:


ye setiap org pasti akan bermimpikan???
aku juga tidak terkecuali....
mimpi yg tak sangka2 berlaku pd aku....
gini ceritanya...

smlm lps aku update blog aku terus masuk tido...
smbil2 nk lelap mata tuh aku lakukan perkara biasa....
baca doa tido,ayat kursi,then zikir ckit smpi ler tido dgn sendirinya...
aku rs mcm baru je sekejap aku lelapkan mata tuh tapi rupanya baru sejam dua kot aku tido tuh....
aku terjaga dr tido sbbkan mimpi....
apa mimpi aku????

aku ikut satu rombongan ni p tmpt kawanan buaya....
tmpt dia neh kat sungai....
sungai tu air dia bersih mcm kat air terjun areanya tapi ada buaya...
pelikkan????
then org yg bw bot tuh kata leh turun dr bot klu nak bergmbr....
dia pun ada ckp yg buaya2 ni semua baik..
xkan serang manusia sbb dh jd kawan....
aku dgn someone yg aku tak kenal tp guy sggh xcited pun turun lah dr bot sbb nk tangkap gmbr punya pasal....
tgh syok2 aku dok tangkap gmbr guy tuh berposing atas batu aku terperasan yg satu drpd buaya tuh masuk dlm air tp xtau buaya tu kemana...
tetiba aku rs mcm aku kena serang dek buaya.....

dgn itu aku terus tersedak n terjaga dr tido.......
mengucap pjg aku....
aku toleh kanan kiri utk make sure kan yg aku btl2 kat mana.....
serius aku tak tahu apa maksud mimpi tu....
n till now aku masih lg mencari apa maksud mimpi itu.....

aku ada mencari apa maksud mimpi aku tu...
antaranya: akan mendapat kesusahan atau masalah / kita harus berhati-hati karena akan ada orang atau musuh yang secara diam-diam berusaha mencelakakan kita.
allahuakhbar....

note: last week aku dpt tawaran dr one company yg tawarankan SK1M utk interview this week tp aku x bg kptsn lg..adakah ni petanda utk aku tak terima tawaran interview itu ataupun ya???aku keliru....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: