Followers


Khamis, Julai 21

:.. apa cerita ..:

assalamualaikum sekali lg....

soo apa cerita nyer neh???
ok lah jom aku cerita mengapa n bagaimana n apa2 saja lah yer.....
awal bulan lps sibuk dgn kes BERSIH....
so mama dh bg arahan jgn kuar umah....
kuar bleh tp bukan luar dr dekat2 area umah....
so amik kptsn mmg dok umah je lah....
esok nyer apa aku buar yek????
huhuhu~~~~oohhhh...
aku follow along tgk transformers......
aduuhh~~~mmg tak best bl diajak tgk kat MBO......
serius kali kedua yg mmg xbest....
hek~~~

isnin till jumaat mcm biasa keje aku jaga umah,antar-amik mama p sekolah....
cuma kadang2 je aku kuar afta amik mama dr sekolah...
tu pun p tgk wayang+mkn....
jumaat lps ayah p offsite company dia till ahad...
so aku tak dpt amik mama sbb jg umah then along yg amik mama....
lps mama smpi umah aku terus kuar sbb dah janji nak date+cari external adik..
done for apa yg adik nak....

sabtu....patutnya blk kpg...
tp tak jd plak sbb jg umah coz klu tggl kan along sah2 dia tak reti apa2 nyer lah...
so mama wat kptsn tak jd blk kpg...
then tetiba jerk en.br msg aku ajak kuar ptg tuh...
ingatkan tak nak kuar.....
so ok lah afta asar siap2 kuar amik en.bf kat umah dia...
tak tau nak kemana actually....
alih2 en.bf kata jom kita p makan satay besar jom...
what???ohh ok lah...suka ati eb.bf lah......
smpi sane around 8pm...
sib baik ada tmpt sbb ari mggu kan????
so pepaham sendiri ler hampir penuh.....
so dlm sejam lbh gak kitaorg dok mkn+rehat kejap....
then blk semula ke Klang.....
mmg keje giler kiteorg wat neh....
so around 12am br aku smpi umah.....
fuuhh~~~penat actually....

ahad???sepatutnya kena teman along p try bj kahwin dia...
skali dia kata tak perlu sbb en.tunang dia nak tmnkan plak...
ok lah apa2 je lah....
so aku pun merehat2kan diri sambil baca novel 7HARI MENCINTAIKU....
tup2 dlm kul 1pm en.bf msg ajak kuar.....
p mana????yeaaaa~~~~
akhirnya p juga tahun ni.....
p Putrajaya....rancangan last week yg patutnya p dgn cik ann tp sbbkan ada BERSIH tak jd....
so en.bf pun bw lah p ke pesta floria 2011 yg kali neh bertemakan bunga ros...
first time selama couple dgn eb.bf sy dpt bunga dr dia....
terima kasih en.bf~~~

then masuk ke mggu neh.....
isnin lps afta maghrib kuar p tgk movie....
harry potter.....yeaaa~~~
akhirnya dpt gak tgk.....
blk smpi umah aroun 12.30am.....
terus bersihkan diri then tido sbb siang selasa ada interview....

selasa....
kah3....aku sendiri pun tak tau dh kali keberapa tah aku p interview neh...
kali neh kat telok panglima garang.....
first in life kot aku kena interview dgn org Jepun..
btl2 manager dia...
pergghhh~~~speakang smpi terkang2 kau.....
aduhh~~~
harap2 dpt ler keje neh sbb aku sendiri dh penat dok umah dh neh....
even tak taruh harapan yg tggi aku just harap je......
huhuhuuu~~~~
just tggu je lah dlm smggu dua neh apa yg aku dpt.....
doakan aku ye.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: