Followers


Isnin, September 5

:.. RaYa 2011 ..:


assalamualaikum....
ye kita bertemu kembali...
kali neh aku nak cerita pasal raya aku yg dh lama tergendala.....
hehehhe~~~
kompom pjg karangan....kih3~~~
nasib ler....dh smggu raya br aku nk ngapdate....

start for my story ya......

org lain sibuk nk get ready utk raya aku plak sibuk dgn benda lain....
ye mcm yg entry sblom neh dh aku cerita benda apa yg aku dok sibukkan....
firstly ari terakhir puasa, 29 Ogos 2011....
jatuhnya hari jadi aku....
aku budget xder yg ingat sbb semua sibuk dgn nak berhari raya esoknya....
berbuka puasa dgn en.bf, and dpt 4slice kek dr dia....
tu pun last2 minit b4 blk dia nk belikan gak wpun mcm nak tak nak je memula sbb kat umah dh ada kek yg ayah beli ptg tuh....

then smpi umah, ooohhhh~~~~
ayah joint penduduk atas Andalas neh bertakbir dr umah ke umah.....
smpi2 je terus tlg mama kat dapur siapkan apa yg patut....
first time ayah joint and second time kami beraya di rumah sendiri tanpa kampung.....
oohh rindunya dgn suasana kampung bl tiba ari raya mcm neh.....
selesai semua dlm jam 12am gak lah....
alahiii~~letih nyer smpi kek pun tak terpotong....

yeeaaa~~~dh pagi raya.....30 Ogos 2011.....
kami hanya beraya ber4 je tahun nih sbb boboy tak xblk....
katanya mau merasa beraya kat Sabah pulak.....
so ni je lah juadah kami di pg raya.....
tak byk tp memadai..... ;)
sambil2 tuh br lah potong kek ari jadi aku yg tertangguh semlm nyer....
alahaiiii~~dh cair dh....kecian kek neh.....
apa2 pun thanks for my family n en.bf serta rakan2 yg mengwish b-day saya dua dlm 1......
alhamdulillah masih pjg lg usia aku rupanya....

lps zohor kami sekeluarga siap2 utk ke umah atok sedara yg satu2nya masih lg idup belah ayah...
dekat je tak jauh pun....kat bukit raja je....
lps tuh kami ke banting pula....umah kakak ayah merangkap mak ngah aku.....
ye b4 maghrib kami blk ke Klang n dlm kul 8pm br smpi.....
penatnya la hai sbb aku yg mengdrive keta x-trail ayah.....fuuuhh~~~

smpi umah solat then panas kan semua lauk dh 2 hantar kat en.bf.....
seperti tahun lps aku hantar time lunch hour tp kali neh time dinner aku hantar....
saje kasi lain ckit.....huk3~~~

wahhh mesti korg bosan kan baca citer aku pjg lebar neh.....
ok lah nanti aku continue lg yer.....
daaaa~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: