Followers


Khamis, Januari 13

:.. AdAKaH SaLaH?? ..:

Aku cuba memahami keadaan sekeliling....
Adakah salah utk berblog ini???
Adakah blog ini hanya tmpt utk melepaskan rasa amarah,ketidakpuasan hati, rasa kecewa, gembira atau apa2 saja rasa????
Aku makin keliru....
Bg aku...Blog aku hanya tmpt luahan dimana ada org2 yg tidak boleh n tidak mahu mendgr apa yg aku cuba smpikan......

adakah sbb berblog ini boleh menyebabkan kawan pun menjadi musuh????
ALLAHUAKBAR~~~

klu inilah hasil akhir blog dicipta maknanyer tiada guna adanya blog....
jika apa yg dismpikan itu pun menjadi kesalahan bg sesetgh pihak...
jika apa yg diluahkan rasa hati ini menjadikan kawan kepada musuh....
utk apa BLOG ini sebenarnya????

adakah semua org mempunyai perasaaan yg sama????
atau adakah semua org hanya boleh berkongsi saat dia happy saja dlm blog mereka???
oohhh utk apakah sebenarnya?????
aku btl2 keliru????

p/s: disebabkan aku keliru inilah yg buat aku pk semula perlu ker aku teruskan blog yg aku br bina ini ataupun tidak???n sbb ini juga lah smlm aku tidak post apa2 entry......

1 ulasan:

  1. x salah..
    blog adalah milik kita..
    kita mgkin ader hak untuk menulis..
    cume kiter perlu tahu dimana batasannyer

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: