Followers


Isnin, Januari 17

:.. Be UrSelf ..:


BE YOURSELF!!!
hurrmmmm~~~naper plak kali ni???
org salu suh aku 'be urself dear'....
OK...aku boleh jd be urself tp korg boleh ke terima myself tuh???
pasti korg akan terkejut dgn myself ni kang.....
huk3~~~

quote dr seorg teman FB aku yg cukup2 menarik minat aku....
"Perempuan2 Yang Berbadan Besar Kat Luar Sana X Yah Riso X Jumpa Jodoh...Be Ur Self..Mesti Ade Yang Berminat..Silap2 Berduit n Hensem Lagi..(tidak tertakluk pada yg Emo @ Panas Baran)"
**minta quote yer..bc n hayati mcm best plak ayat ko...huk3~~mintak halal...

apa yg ditaip tuh btl...
n Insya-ALLAH akan ada jodoh bg setiap lelaki@perempuan itu...
tp bl pk2 blk...
btl ker just be urself u can get more then better from now???

apa2 pun itu semua urusan ALLAH n dah tertulis jua apa2 rentetan hidup kita....
kite cuma jalani n cuba ubah jika boleh.....

dgn itu aku cuma berserah saja dgn ketentuan ILLAHI
aku cuba berusaha serta bertawakal dgn apa2 jua yg aku lakukan...
insya-Allah aku juga akan be myself utk xsakiti hati ini lagi....
itu yg terbaik mungkin~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: