Followers


Isnin, Januari 17

:.. NoNe -two- ..:


alahai....kenapa lah none -two- plak???
sbb aku xtau nak bg title apa kat post aku neh....
OK...aku xtau lah bg korg apa pun aku neh kan...
cuma aku nak kan pandangan....

if 1 guy yg korg cinta tu buat hal meaning ada "couple" lain....
n dia suh korg terima hakikat n dia xkan ubah keputusan tu smpi bl2...
then korg dah cuba slow-talk dgn dia tp dia tetap xubah pendirian dia...
kejam kan dia n korg terluka...
tp dia masih sayang,cinta,kasih,perlukan korg same thing with 'other gurl' tuh.....

so apa yg korg rasa apa yg korg patut buat???
terima hakikat utk "bermadu" ker minta putus ke larikan diri ke mcm mana??
"bermadu"....ada ke perempuan yg sanggup telan manis pahit kelat madu tuh?????
putus....dia xnak lpskan korg sbb dia masih cinta,kasih,sayang,perlukan korg dlm hidup dia....
larikan diri....boleh selesaikan masalah ker????
mcm mana...."apa pendpt korg???"

argghhh~~~aku buntu neh.....
tp tiap kali korg terluka jer atas sbb2 tertentu mesti dia akan 'beli' hati korg....
contohnya dia akan ajak korg kuar banje mkn+tgk wyang n kadang2 belikan hadiah utk korg....
so korg rasa terpujuk ke hati korg klu mcm tuh???

aku harap sapa2 yg baca post aku neh bglah pendpt kat aku sbb aku dh penat nak pk.....
bantui lah aku dlm membuat keputusan ini......


2 ulasan:

  1. sesungguhnya cinta,kasih, dan sayang tidak boleh dibeli dengan wang ringgit..
    yer, mungkin ia mampu dapat mencairkan hati tapi lama-kelamaan kita akan sedar...
    wang ringgit xkan dapat menjamin aper2..
    kerana nikmat dunia hanya sementara...
    dia kena pilih antara dua...
    n jika perlu, bersemuka dengan dengan mereka berdua..
    tapi jika usaha kita gagal..
    n semua usaha sudah habis kiter laksanakan, tawakal jerk...
    semoga Allah berikan petunjuk...
    kadang kiter perlu gagal untuk berjaya pada maser akan datang...
    >>peringatan ntuk diri sndr juger...
    insyaAllah

    BalasPadam
  2. thanks darl utk cadangan tuh....
    actually dah penah cuba utk bertemu 6mata since last year...
    tp keadaan sentiasa berlari n cuba utk tak bg jln penyelesaian...
    insya-ALLAH dlm ms terdekat neh akan ku cuba juga utk bertemu 6mata jika keadaan mengizinkan.....

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: