Followers


Selasa, Januari 25

:.. RaHsia BuLan KeLaHirAn ..:

ye aku sentiasa mencari bahan utk blog aku w/pun kadang2 larik tajuk nyer....hahhaa~~~
xkisah lah janji aku happy n tak kacau hidup org....
ehh~~ye ke aku xkacau hidup org????
apa2 saja lah izzaty.....
ok entry kali pasal Rahsia Bulan Kelahiran – Kajian Dato’ Dr Fadzilah Kamsah
ok memandangkan aku ni lahir bulan Merdeka iaitu bulan Ogos so aku amik part aku jer.....
klu korg nak bulan korg klik link kat atas tu yer.... ;)
HAVE FUN~~~

OGOS

δ Suka berlawak.
δ Mudah tertawan padanya.
δ Sopan santun dan mengambil berat terhadap orang lain.
δ Berani dan tidak tahu takut.
δ Orangnya agak tegas & bersikap kepimpinan.
δ Pandai memujuk orang lain.
δ Terlalu pemurah & bersikap ego.
δ Nilai harga diri yang sangat tinggi.
δ Dahagakan pujian.
δ Semangat juang yang luar biasa.
δ Cepat marah & mudah mengamuk.
δ Mudah marah apabila cakapnya dilawan.
δ Sangat cemburu.
δ Daya pemerhatian yang tajam & teliti.
δ Cepat berfikir.
δ Fikiran yang berdikari.
δ Suka memimpin & dipimpin.
δ Sifat suka berangan.
δ Berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat.
δ Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk.
δ Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit.
δ Belajar untuk bertenang.
δ Sikap kelam kabut.
δ Romantik, pengasih dan penyayang.
δ Suka mencari kawan


so~~amacam bulan Ogos????ada bran ker????hehehe~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: