Followers


Ahad, Januari 23

:.. LaMaN SoSiaL ..:

hurmmm~~~
kebelakangan neh rs aku macam makin byk lah plak laman2 web sosial....
mcm Friendster, Myspace, Facebook, 1Malaysia, Twitter and macam2 lg lah kot....
kadang2 smpi pening kepala aku nengok nyer.....
brapa byk lah plak account kena create.....
email yg sama cuma berlainan password.....
dah 1 pasal nak kena ingat semua2 password tuh....

yg jd pasal nyer kat aku neh....
aku neh amat lah terajin sgt2 nak create account tp amat2 lah terpemalas nak update.....
aku akan terajin sgt2 bl line broadband clear habis lah....heheeee~~~

ok lah aku pun malas nak citer pjg2 so kat bawah ni aku sertakan sekali account2 aku kat laman sosial yg aku ada.....
δ Friendster - iZzAtY OuR$tOrY,
δ Myspace - Menjaga Hati,
δ Flixster - iZZMiSs,
δ Facebook - Izzaty Hamid,
δ 1Malaysia - `Izzaty Mohamad Hamid ,
δ Twitter - Izzaty Hamid/@izz_hamid

tgk...agak bykkan????huhuuu~~~
sbbkan dah terlampau byk so nak update apa2 pun jd malas.....
now tgh rajin dgn blog neh....
ni pun harap2 rajin lah aku nak mengupdate blog neh....
seari dpt post 1 entry pun jd lah dr langsung xder kan???
so ko nyer mcm mana plak????
brape accont yg korg dh create???
heheee~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: