Followers


Sabtu, Mac 26

:.. aku bukan pilihanmu VS. aku bukan pilihan hatimu ..:


assalam....
aku bukan pilihamu vs. aku bukan pilihan hatimu....
kenapa tajuk entry aku kali neh mcm itu...
lps aku hayati dua2 lagu neh lebih kurang je actually...
pdhal byk lagi kot lagu yg hampir sama dgn dua lagu neh...
tp aku berkenan dgn dua lagu neh.....
sbb aku rasa mcm terkena kat diri aku....
entahlah....semuanya pasti ada hikmah dgn apa2 yg terjadi pd diri aku sblom,tika ini dan slps ini.....
yg pasti semuanya ALLAH yg tentukan....

jom kita lihat lirik n klu nak nyanyi skali pun boleh...
enjoy ya~~~


Isma - Aku Bukan Pilihanmu

Jutaan hari berlalu sudah
Tak ku sedari begini jadinya
Kisah yang indah berlalu sudah
Cintaku musnah hancur berderai

Betapa dukanya hatiku
Bila cintaku tak ke mana
Hatiku kau guris luka
Ku tabahkan jua hatiku ini

Korus
Cintamu yang lalu
Masih ku terasa
Akan diri ini sama bagai dulu
Kenangan bersamamu
Masih ku terasa
Apakan daya aku bukan pilihanmu

Derita yang ku tanggung ini
Jiwaku terus meronta
Tak tertahan pedih hatiku
Hanya doa ku kirimkan untukmu


Ungu - Aku Bukan Pilihan Hatimu

Jika memang diriku bukanlah menjadi pilihan hatimu
Mungkin sudah takdirnya kau dan aku takkan mungkin bersatu

Haruslah slalu kau tahu
Ku mencintaimu di sepanjang waktuku
Harus slalu kau tahu
Semua abadi untuk selamanya

Karena ku yakin
Cinta dalam hatiku
Hanya milikmu
Sampai akhir hidupku

Karena ku yakin
Di setiap hembus nafasku
Hanya dirimu
Satu yang slalu ku rindu

Jika memang diriku bukanlah menjadi pilihan hatimu...


------------------------------------------------------------------------

tambahan....
lagu neh plak ingatkan aku pd dia....
entah lah nak kata sama tak jugak tp aku paham apa yg dirasai....


Aku Bukan Untukmu - Rossa

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun takkan pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku

(*)
Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan ku mohon maafkan aku

(**)
Aku menyesal t’lah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu

(***)
Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu

Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya untuk diriku

Kembali ke: (*),(**),(***)

Meski kau memohon meminta hatiku
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: