Followers


Sabtu, Mac 26

:.. Sahabat ..:


assalam....
yer ptg ni tajuk entry kita mengenai sahabat.....
kata org tanpa sahabat dunia kita takkan lengkap n ceria....
kerana selain dr keluarga kita perlukan sabahat utk memahami kita..
kerana apa2 masalah yg kita rasa x selesa nak berckp dgn keluarga maka dgn sabahat lah kita berckp.....
ohhh ya~~~
aku mcm mana dlm bersahabat ni yer????

aku????
ALLAHUAKBAR.....
aku sendiri pun tak tahu mcm mane nak bercerita mengenai sahabat ini....
selepas apa yg terjadi kat aku dlm persahabatan membuatkan aku lbh berhati2 dlm bersahabat.....
yer...aku hilang sahabat dimana aku berkongsi segala2 cerita mengenai cinta aku.....
aku tahu mereka sayang aku cuma yg aku minta tlg fahami isi hati ini...
tp entah lah masing2 ada pendapat sendiri....
so nak tak nak semua terpulang pd mereka sendiri....
aku hanya berserah sahaja.....

walau mereka putuskan persahabatan dgn aku....
mereka tetap sahabat aku dunia akhirat.....
aku sentiasa pantau aktiviti mereka dr jauh...
aku doakan agar mereka bahagia n ceria......

kpd kamu2 yg br bersahabat dgn aku....
terima kasih byk2 ya kerana sudi bersahabat dgn aku w/pun aku neh seorg yg pendiam....
kenal aku dl br nilai aku neh mcm mana ya.....
bagaimana????
yer skali pandang mmg nmpk garang.....
dah kenal aku ker????
blom kan???so kenal2 lah if rasa nak bersahabat dgn aku....
aku seorg yg pendiam...pendiam ker???
aku seorg yg suka gelak...serius..aku mmg suka gelak dr berckp..
nak tau byk lg pasal aku....bersahabat lah dl yer....

so dgn itu aku tujukan lagu neh utk sahabat2 semua....
Sahabat Selamanya – Padi

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia



2 ulasan:

  1. dearest izzati.. thanks for dis song..
    sgt2 trharu.. ='>

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum~
    thanx untuk lagu ini...
    semoga persahabatan ini xkan putus dek perubahan arus permodenan~

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: