Followers


Isnin, Mac 21

:.. KeSeDiHaN DaLaM KeGeMbiRaaN 2 ..:

assalam...
yer...skrang dah jam 2.26am,21/03/2011(isnin)....
aku masih lg tak dpt lelapkan mata....
apa nak jd dgn aku neh???
adehhh...susah bl hati tak tenang.....
kenapa lg neh izzaty???
ye...akhirnya aku dah terluahkan pun rasa marah aku kat FB...
nasib kau ler yer....
ok lah aku story lah yer....

mcm yg aku citer dlm tajuk yg sama b4 this....
aku dpt berita bahawa "pompuan" tuh dah meninggal...
bermakna ari ni sudah 5ari dia arwah....
yg menjadi kesedihan pd aku....
jika benar dia sudah arwah utk apa lg "family" dia msg aku???
seari selepas aku dpt msg kata dia meninggal, aku dpt msg lg dr "family" dia menceritakan bagaimana dia meninggal....
tu dia...tang situ aku jd confuse sudah....
sblom neh aku dpt msg katakan bahawa hidup dia bergantung pada mesin, percent utk hidup sggh kurang....
tp msg hari tu menceritakan yg sebaliknya plak....
di situ sudah menjadi tanya tanya pd aku....
ohhh~~~aku rs aku perlu selidik jua apa yg terjadi sebenarnya...
tp bagaimana ya?????
ohh aku btl2 buntu.....

kemudian semlm(20/03/2011)....
slps aku kuar berseronok nak blk....
skali lg aku dikejutkan dgn satu msg....
siapa lah plak bg msg tgh2 maghrib neh...
keta on the road br aku baca...
ya allah....apa lg yg "pompuan" neh nak???
tu dia aku baca msg cukup2 tersentap hati neh.....
apakah maksud dia???

then di citu menjadi tanda tanya aku sekali lg....
apakah maksud dia jika dia sudah arwah siapakah pula yg bg msg itu???
family dia kah???errr~~~siapa family dia dgn aku????
atau family dia nak membalas dendam atas apa yg jd pd "pompuan" itu????
smpi aku bleh tercakap mcm neh kat FB....
errr~~if ko dah "arwah" nape smpi la ni aku masih dpt msg dr ko lg huh????klu tak silap aku ko dah "arwah" 4ari kot.....then "roh" ko tak puas hati dgn aku sbb tu smpi laa ni aku dpt msg ko yek???ke masa diaorg "kapan" ko masuk skali fon ko tuh???btl2 tak paham.......
mood: totally bengang~~~~

siapa yg cri penyakit skrang neh????
aku ker dia???
then utk apa lg family dia "berkurang ajar" dgn aku?????
jgn smpi aku jd "kurang ajar" blk dgn korg2 ya.....

s/n 1:
slg aku terdaya utk pertahankan milik aku, aku bertahan...
jika tiada lg daya itu,aku akan berhenti....
jika sudah menjadi suratan bahawa aku dan BF bersama spt yg tertulis di loh mahfuz, maka aku cuba menerima BF sebaik n seburuk dia....
jika sebaliknya, maka aku akan meminta+meminjam kekuatan Yg Maha Kuasa utk merawat hati ini...

s/n 2:
wahai keluarga a&@*!@&,klu niat kamu utk membalas dendam terhadap aku atas kematian a&@*!@&,silakan....
kamu juga silap kerana kamu yg tidak menasihati anak kamu agar tidak bermain dgn api....
jika dah bermain dgn api, maka kamu tahu akan akibatnya kan???
bukan kerna hidup hanya sementara ini, terima saja semua yg berlaku pd diri ini w/pun terpaksa berkongsi kasi...
kamu silap wahai keluarga a&@*!@&.....jika keluarga kamu mmg jenis yg berkongsi kasih itu aku sudh pasti apa jawapan kamu semua....
tp pk lah wahai keluarga a&@*!@&....tidak semua org macam kamu2 semua yg sanggup berkongsi kasih.....
nasihat aku pada kamu2...jika benar dia sudah arwah kamu tutup lah buku dgn aku...
aku sudah malas utk tahu pasal kamu2 berserta arwah skali.....

2 ulasan:

  1. dah lama bersabar ann...
    semakin bersabar semakin teruk rasanya....
    btl2 dugaan....

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: