Followers


Selasa, Mac 22

:.. pertanyaan ..:

assalam....
yer pertanyaan aku selama 5ari hampir terjwb....
jika dia masih menipu aku....
maka tu semua urusan dia dan yg maha kuasa....
aku cuma mahu membuang segala kekusutan dlm ati ini....

pasti ramai yg mengatakan bahawa aku tak leh terima qado dan qadar yg ALLAH tentukan....
tp ramai juga yg tidak berada ditempat aku skrang ini....
jika korg ditempat aku skrang pasti korg tak leh terima segala2nya dgn senang2 mcm tuh saja....
tp aku tahu ini semua dugaan yg ALLAH berikan pada aku.....
DIA sayang aku jadi dia uji aku dgn cara ini....
ALLAHUAKBAR~~~~

slama 5ari aku menjadi sorg penanda tanya.....
benarkah dia sudah meninggal???
betulkah begitu cara dia meninggal???
kenapakah dia masih menganggu aku w/pun dia dah meninggal???

aku berjumpa jua dgn BF utk mencari jwp.....
yeah...itu dia jwp yg bg...
puas ker hati aku dgn jwp dia????
mungkin~~~
tp hati aku kuat mengatakan bahawa "pompuan" itu hanya mahukan simpati n cukup2 terdesak utk ada pakwe....
sbb nyer....segala msg sentiasa bercanggah dgn apa yg sblom n slps msg yg diberi.....

kuasa Tuhan....
ye aku tak nafikan kuasa Allah tu lbh kuat dr segala2nya....
aku jugak yakin pasti akan ada hikmah juga 1ari nanti dgn apa2 yg terjd pd aku....

errrrr~~~mcm mane plak dgn "pompuan" tu yek????
semuanya biarlah Allah tentukan sama ada benar atau tidak berita mengenai dia.....
mungkin 1ari nanti bl aku dah dpt detail tentang dia...
aku akan bersemuka dgn dia atau family dia....
insya-Allah.....

s/n:
semoga ALLAH ampuni dosa aku jika aku tidak percaya akan qado n qadar yg DIA tentukan....
semoga ALLAH beri juga petunjuk kpd aku siapa yg benar n siapa yg salah...
semoga ALLAH berkati roh dia di alam sana....
INSYA-ALLAH~~~

2 ulasan:

  1. nape nie izati..
    xpe2 yg pntg be strong k..
    apa yg trjadi tue ada sbbnya kan..
    n insyaAllah lambat laun kebenaran tuh akn trbuka..
    so sbrla yer..

    BalasPadam
  2. huhuu..
    maceh ya mimi....
    harap2 segalanya akan terjwb seblom terlmbt...
    bl dah ada jwp nanti susah nak patah blk...
    menyesal tak sudah je nanti.....

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: