Followers


Khamis, Mac 24

:.. mana hilang ..:

assalam....
yer..mesti korg tertanya2kan mana aku hilang????
FB active jerk tp blog hampeh....
hehehee~~~
mcm neh citer nyer.....
lps aku "satel-up" all messy thing dlm hati neh aku diserang demam....
lame gak kot aku tak demam teruk....
teruk bg aku n tak teruk bg korg....
teruk bg aku maknanya.....
tekak aku sakit+perit,hidung berhingus,telinga berdengung,badan panas tak tentu waktunya......
errr~~~teruk ke bg korg????
tu pun still aku x p jmp doc sbb aku tau apa jwp doc tuh nanti....
huhuhuuu~~~~

ok lah demam2 aku pun aku neh masih gatal nak kuar umah gak....
mcm smlm....
aku leh plak join si mamat neh dgn anak2 buah dia p main bowling kat Klang Prade sane.....
adesss~~~tu pun lps maghrib lah kan aku kuar nyer....
smpi2 umah dah tepat kul 12am lps antar anak2 buah dia yg dua org perempuan tuh smpi btl2 dpn+masuk umah.....
sggh giler diaorg2 neh rupanya....
n jd tanda tanya gak nape tetiba jerk dia ajak aku join dia n staff dia...
b4 neh tak penah pun.....
ye lah tgk wyang ke apa ker jgn harap ler kan.....
pelik gak...
tak kisah lah kan janji aku jln2 sbb aku dah bosan dok umah neh..

hope ayah+mama aku paham nape aku kuar jln2.....
even aku tau diaorg mare actually...
tp apa2 pun aku tetap jlnkan kewajipan aku gak sbgai anak and hamba.....

ok lah lain kali aku sambung lg....
nak tgk2 apa yg br.....
jmp lg....
daaa~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: