Followers


Rabu, Mac 16

:.. KeSeDiHaN DaLaM KeGeMbiRaaN ..:

assalam....
allhuakbar.....
naper dgn aku ari neh????
yeh...ari ni tercapai sudah hasrat aku utk tgk HMM....
apa HMM tuh????
hehehe.... Hikayat Merong Mahawangsa lah....
ooooo~~~~
tu shortform yg aku tgk kat tiket wayang tuh....
not bad citer tuh....
walaupun sebenar2nya aku xminat dgn sejarah tp aku gagahkan diri jugak nak tgk cgi,impak n everything about it.....
huk3~~agak kejam statement itu ya tak???
ok lah itu aku kegembiraan aku....
TAPI.......
tgh2 syok layan citer tuh poket suar aku vibrat lah plak....
agak malas nak tgk siapa yg bg msg....
tggu je lah abis kang br aku tgk.....
so mmg btl2 abis tgk citer tuh aku tgk siapa yg bg msg....
oooohhh..."pompuan" neh.....
apa dia nak lg????xpuas hati lg ker dgn aku????
tu dia baca2 jer msg dia aku tak tau mcm mane aku kata.....
btl ker apa yg aku baca neh????
ke sengaja???? ke nak jadik mcm citer ASMARA tuh????
arrgghhh~~~aku rs mcm sandiwara jerk.....
org yg meneman aku tgk movie neh mula2 happy+ceria jerk aku tgk...
n patut lah tgh2 citer tuh dia jd lain mcm.....
sbb dia pun dpt msg yg sama n dah baca dl b4 aku.....
no wonder lah dia totally change.....terus jd pendiam+tak happy....
yg terasa aku sah2 lah aku ni kan????
so what to do terpaksa lah terima je kan????

errr~~mesti nak tau kan apa msg aku n peneman aku tuh dpt kan????
--> received: 09:48:39pm 16-03-2011
--> sender: ?sesat
Kpd rakan2 a&@*!@&,sedekah al-fatihah utk beliau telah kembali ke rahmatullah jam 8.45 mlm td. Al-Fatihah


yer..itu ler msg yg aku dpt.....
aku mula2 terkedu tp nak percayakan msg tu totally not....
sbb aku dah penah kena kencingtipu dgn segala bagai msg dari sender itu.....
so perlu ker aku percaya akan msg neh???
so nak tak nak semua nyer aku berserah kpd ALLAH....
sbb DIA maha mengetahui......

Ya ALLAH...
jika benar msg itu aku ampunkan segala dosa dia terhadap aku selama dia menyakiti hati ini.....
jika tidak benar kau ampunkan lah segala dosa dia sbb menipu....

tapi ikhlas ke aku ampunkan dosa dia???
segalanya biarlah ALLAH SWT tentukan....
aku hanya berserah.....

AL-FATIHAH utk arwah...... T__T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: