Followers


Khamis, Mac 17

:.. KEWANGAN UNISEL ..:

assalam...
aku btl2 BENGANG DGN KEWANGAN Universiti Selangor.........
sbb apa????sbb suka bantai aku sorg lg2 bab duit.....
duit selama neh aku bayar korg masuk poket sape????
klu ikut kiraan aku korg yg berhutang dgn aku....
dl sistem sendiri pun kata korg yg hutang dgn aku....
then bl p check2 blk kata aku hutang rm200++.....
aku p satel kat shah alam....
shah alam kira2 tggl rm20 SAHAJA yg aku hutang...
done aku bayar.....
last Jumaat(11 Mac 2011) kewangan UNISEL BJ call ckp statement aku ada prob...
aku minta dia call shah alam tanye mcm mane sbb shah alam kata dah clear dah...
then today (Khamis-17 Mac 2011) aku dpt calling back dr kewangan BJ....
lps diaorg discuss hutang aku TELAH BERTAMBAH KE RM800++......
WHAT THE HELL!!!!!!!!!
woiii...duit selama neh aku bayar+korg amik terus dr PTPTN tuh korg masuk korg ke huh?????
aku dah bayar semua nyer tau tak?????
EVERYTHINGS CLEAR........
aku tak paham btl lah....
aku tau ler gaji bapak-mak aku hampir RM10K tapi agak2 arr nak bantai aku smpi mcm tuh skali?????
dr aku diploma smpi laaa ni korg dok bantai aku.....
aku xpaham lah dgn korg neh....
bikin hati gua panas.....
n buat aku mare+nyesal sgt2 aku belajar kat UNISEL...
under kerajaan mende klu yuran tuh byk yg tersembunyi??????
under kerajaan mende klu yuran tuh melampau mcm org belajar kat overseas sane??????
arrrgghhhh~~~~

2 ulasan:

  1. mangkuk betoi cam tuh..
    ader rekod sumer..
    tunjukkan pada mereka..
    biar diorang terkunci seribu bahasa.. huhu~

    BalasPadam
  2. itu lah in...
    ceritera sebenar UNISEL.....
    so mmg bengang tahap maximum dah skrang neh....
    nak bw ayah-ku "serang" mereka....
    huk3~~~

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: