Followers


Khamis, Mac 31

:.. SEGMEN 1 HARI 1 BLOGGER THE FACEBLOG ..:


assalam....ye mlm neh aku sekali lg xleh tido slps smlm diserang migrain...kuang3~~~~
dok tgh belek2 FaceBlog skali terbaca 1 segmen neh.....
SEGMEN 1 HARI 1 BLOGGER THE FACEBLOG.....
jom kita try buat apa segmen ini nak....enjoy ya~~~

1. nama anda @ nickname
nama aku `Izzaty Mohd Hamid...family,saudara-mara dan kawan rapat panggil aku Izz,kawan sekolah/universiti panggil ezat/zaty..so terpulang lah kat korg2 selesa nak panggil aku apa janji bukan nama lain2 sudah lah...hehehe~~~

2. nama blog anda & rahsia di sebalik nama tersebut
nama blog aku :..♥ M.ÿ.$.T.O.R.ÿ. ♥ ®..: ..:.. SeGaLaNyA BeRmULa dGn KeHiDuPAn ..:..
rahsia di sebalik nama tuh??? tidak ada rahsia apa2 sebenarnya....suka sangat dengan cerita then tu yang namakan blog aku tu dgn mystory....

2. ceritakan tentang blog anda.
blog aku ni umum,semua orang boleh baca tapi awal2 aku bagitahu ni...blog aku banyak berkisar pasal diri dan kehidupan aku serta masalah2 yang aku hadapi...sebab kat blog ini sajalah aku banyak luahkan dari manusia...

3. tujuan anda blogging
tujuan aku berbloging ni aku nak isi masa lapang aku almaklum lah aku penganggur terhormat selepas habis belajar bulan 11 tahun lepas..so dengan berblog ini lah aku isi masa lapang aku...kadang2 aku cari ilmu gak dengan berblog neh..sikit sebanyak gak lah aku berjaya belajar hidup berblog ini..

4. harapan anda untuk blog anda.
harapan aku untuk blog aku ialah untuk menjadi panduan kehidupan orang2 kat luar sana yang hadapi masalah macam aku ini di dalam dunia blog..dan akan ada yang fahami masalah aku ini serta bantu aku hadapi masalah aku..


5. sedikit nasihat @ pesanan kepada blogger lain.
nasihat aku,korg cubalah jadikan hidup blogger ini sebagai teman baik korg dan jadikanlah panduan kepada blogger lain..

sekian....

so apa kata korg2 pun try gak segmen neh....
mana tahu korg nyer lg gempak kan????kih3~~~
just klik saja pada logo bawah neh then korg try lah yer....

Selamat Mencub....
dadaaaa~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: