Followers


Jumaat, April 1

:.. org baru ..:

assalam....
alhamdulillah.....
semuanya selamat.....
smlm dlm jam 8.52pm aku dpt call tp aku xjwb...
then dlm 9.02pm aku dpt msg dr seorg kawan lama aku,kireen gtau aku yg kawan aku lg sorg(laili) dah selamat bersalin dah...baby gurl....
alhamdulillah.....
bertmbh lg seorg umat ALLAH kat muka bumi ini....
happy for her....

tp dlm ms yg harap aku harap anak kawan aku lg sorg, Ain....
"Amani...sihat cepat ya.....mama Izat risau lah dgn keadaan amani yg panas sejuk tak tentu masa tuh....even mama izat jauh neh mama izat sentiasa ingat kat amani.....epat sihat ya syg....cian kat mama dgn ayah...."
ye anak angkat aku yg pertama....
dear ain...kuatkan semangat kamu ya...
insya-allah amani takde apa2 tuh.....
allah bg ujian kat ain and acap...
bukan ms ain n acap bercinta je DIA turunkan ujian...
dah ada anak pun DIA tetap turunkan....
insya-allah satu hari nanti ain n acap pasti senang......

back to laili....
dear laili.....kite harap awak jg diri elok2 ya....
insya-allah dlm ms terdekat neh kita dtg jengok awk n baby awk yer....
tak sabar plak rs nyer.....
ye lah ms awak menikah kite lah satu2nya kwn awk yg tgk awk menikah.....
kite yg smpi dl n kite gak lah yg blk lmbt....
seronok tgk awk bersanding n tangkap gmbr......
now awk dah jd mak dah.....
i'm happy for u dear......

p/s:
yer..seronok dgr kwan2 aku bahagia disamping family mereka....
turn aku bl lg????oohhhh~~~~insya-allah ada bahagian utk aku happy nanti...
cuma skrang allah masih menduga aku sebagai umat-Nya yg kerdil.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: