Followers


Jumaat, April 1

:.. oohhhh ..:

ohhh baru perasan yg ari ni dah 1April2011....
bermakna juga blog aku neh dah berusia 3bulan...
still baby lg rupanya blog aku neh.....
huk3~~~~~
so selama 3bulan ini jugak lah mcm2 yg aku bangkitkan dlm blog aku neh...
suka,duka,marah,gembira,pahit,manis,kelat....
semua rasa ada blog aku neh....

bg sesiapa yg bc blog aku neh pasti rs menyesal...
jg follower aku pun agaknya menyesal gak kot....
lg bgs xder follower dr ada....
hahhaa~~~
gurau je lah....
ada follower ada lah kawan ye tak???
apa salah klu kita tmbh kawan....

ok lah...thanks kepada yg dah jd follower aku....
n sapa2 yg blom jd...sila2 lah daftar kan diri anda ya~~~~
happy n nice to know u all....
please support me as newbie blogger~~~
thank you~~~

4 ulasan:

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: