Followers


Sabtu, April 2

:.. apa2 saja ..:

assalam....
nak citer apa pun aku dh tak tau dah neh....
tgh ari smlm(01/04/2011) member baik aku dr tingkatan 4 smpi laa ni msg aku tanya aku wat apa....
aku ckp ler lps antor mak aku p sekolah aku free smpi sblom amik mak aku blk....
dok2 msg dgn dia,dia kata nak turun JJ Bukit Tggi...
ok lah aku dgn kptsn drastik gak lah....
ikut turun jmp dia kat sane...
adess~~~ajak tmn shopping kew???
ok lah layan kan jerk lah dia neh lgpun dh lama gak aku x window shopping neh.....hehhee~~~
smbil dok pilih2 bj tuh mcm2 lah citer kiteorg kuar.....
luar-dlm nothing secret between us....jeng3~~~
musykil tak????kah3~~~
dr ms sekolah lg kiteorg jarang berenggang smpi dgr2 citer cikgu2 gelar kiteorg neh belangkas....
mana2 je mesti muka kiteorg berdua....aduhhh~~~
really2 miss that moment.....
then lps dia dpt beli apa yang nak dibeli smpi lah masanya sudah aku kena amik mak aku blk sekolah....
sib baik tepat pd masanya....heheheh~~~~
so kitaorg pun berpisah ler....
even sekejap mcm2 citer yg kuar...
really2 fun melayan dia memilih bj..huk3~~~

to Azhani...

u are really my besties...
tak kira mcm mane pun aku hadapi masalah kau tetap bersahabat dgn aku..
tak kira aku tgh bersedih atau bergembira kau tetap setia dgr masalah aku..
walaupun aku tak sehebat kau utk sentiasa berada disisi kau dikala kau ada masalah atau tidak....
sesgghnya kau ketahuilah cukup sukar utk aku mencari peganti diri kau...
aku sendiri pun tak tahu mengapa aku serasa terlalu sukar utk mencari peganti kau sebagai sahabat aku.....
aku tak nafikan juga walaupun kadang2 kita sama2 lupa antara satu sama lain....
tp aku nak kau tahu perkara2 neh.....
INSYA-ALLAH aku tetap sayangkan kau walauapa pun terjadi...
INSYA-ALLAH aku tetap sahabat kau walaupun ada yang menghalang...
INSYA-ALLAH aku tetap ingat kat kau smpi nyawa aku takder jika diizinkan ALLAH ingatan aku kuat smpi mati...
INSYA-ALLAH aku akan jadi yang terbaik utk kau walaupun ada yg lg terbaik dr aku....
akhir kata, terima kasih sbb sudi jadi sahabat aku tak kira masa dan tempat.....
i really2 luv u azhani as my besties for ever~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: