Followers


Sabtu, April 9

:.. Ayah C-Day ..:

assalam....
Alhamdulillah....yeeeaaaaa~~~
ayah dah convo utk BABS dia bertempat di One World Hotel.....
alah hotel yg dekat TV3 tu ler....
hehehe~~~
terbangga kejap ayah ku ada degree sama dgn anak2nya....
apa2 pun congrats ayah.....
klu ayah rs nak sambung MBA teruskanlah....
mungkin rezeki ayah.......
hehheee~~~~
ayah grad under WIM-UEL short form utk "Women's Institute of Management-University of East London"......

then aku citer lah ckit byk pasal pejlnan aku yer....
tepat 3.15pm aku smpi kat sekolah mama utk p ke One World Hotel tu...
dlm 4.15pm kiteorg smpi lah kat hotel tuh...
call ayah tggu kat lobby....
then ayah siap2 utk bergmbr....
yeahhh time for "gedik"...kah3~~~~
layan jap ayah ke hulur hilir amik gmbr...
ok lah layan je lah kan....
huhuuu~~~~

so smpi masa masuk cantik arr dpt tempat yg begitu perfect utk tgk....
hahaha~~~~bijak2....
dgr lah semua Yang Berhormat nyer bg speech....
then tiba lah masa nyer utk para2 graduat menerima sijil.....
yeee...ayah2....gmbr2 video2....perrghhhh......
so lps dah abis semua acara diakhiri dgn bergmbr secara group plak...
adehh bl leh mkn neh???perut dah keroncong....
dah satel semua...
yeaaaa~~makan time......
yum3...dpt mkn tp best arr blk bahu sentap kepala tarik...
tau sbb apa????
sbb mak aji dia perrgghhh~~~tak perlu kata apa2.....
so tu yg bestnya konvo ayah kali neh.....
konvo+dinner...ada ker U lain buat mcm neh????
aku rs xder kot...
paling tidak pun musti buat mlm Pra-Grad.....
apa class~~~
buat arr mlm Grad br btl kan????
hehheee~~~

then aku pun dh penat nak byk citer....
so korg enjoy ler moment ayah n aku yg gedik....

ayah dgn baju jubahnya....

ayah dgn sijilnyer....

aku gedik pakai jubah dgn mama.... ^__^ ye lah aku nak konvo pun lmbt lg kan...so kite try test lah dl...

aku bersama topinya plak...huk3~~~



1 ulasan:

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: