Followers


Selasa, April 12

:.. TeRkECeWa ..:

assalam....
alahai....dah bersawang rupanya blog aku neh.....
yer..pejam-celik-pejam dah sebulan Along jd tunangan org.....
insya-allah next year dah bertukar status lg.....
hhuuurrmmm~~~
actually aku btl2 kecewa giler2nyer neh.....
mcm neh lah aku citer yer....
ms along bertunang dl aku ada lah hired sorg kawan aku neh utk jd "photographer" majlis.....
adehhh~~~janji dgn aku smggu siap...
ok lah mmg standard kan????
sooo smggu pun menjelang tp xder khabar angin pun....
last2 ahad lps br dia bg cd burn tu kat aku....
akhirnya~~~bak kata kiteorg "dah basi" dah....
huhuu~~~~aku btl2 kecewa+malu dgn family+sedara mara aku yg asyik dok tanya pasal gmbr tuh....
then bl dah dpt gmbr2 tu aku ingat gmbr dia lawa secantik Cinderella....
skali tgk....ya allah~~~~malu nyer aku dgn parents+along skali lg....
serius aku cakap, aku totally reject ur photo dear......
aku tak tau mana silap dia menangkap gmbr itu....
aku nak publish kat org pun aku segan.....
sooo aku btl2 kecewa tahap maximum n if smpi masa aku nanti aku takkan guna perkhidmatan kamu dear......soo sorry to say lah kan.....
aku cukup serik.....huhuuu~~~~
aku sendiri nak edit gmbr2 tu pun aku tak tahu mcm mana.....
byk gmbr focus muka sahaja n rs mcm ulang2 je gmbrnya.....
mana gmbr overall majlis???
adehhh~~~ADIK SEDARA aku nyer gmbr lg nmpk pro dr kamu dear.....
hukhukhuk~~~~
ok lah aku pun malas nak ckp pjg citer pasal neh...
apa yg penting utk korg tahu smpi ke hari ini hati aku masih panas dgn apa yg terjadi.....
so moral of story aku kena amik yg btl2 pro....
insya-allah klu aku de rezeki lbh......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: