Followers


Selasa, April 12

:.. Tergerak Hati ..:

assalam....
ye~~~smlm aku online rs2 paling lama kot dlm 4jam lbh aku rs.....
bgn2 neh kepala aku terus sakit......
huhuuu~~~apa cer online lama2 tuh???
entah lah tgh2 dok tak tau nak wat apa dah aku pun tergerak hati nak cri seseorgnya FB....
sbb b4 neh aku cri tak jmp.....
then pg2 buta tuh aku terjmp gak akhirnya FB dia.....
yee....aku tergerak hati nak cri dia....
ye mungkin ALLAH nak aku tahu bahawa dia masih lg ada n tidak spt yg aku sangkakan......

akhirnya....akhir ker????entah ler....
nak kata terjwb mungkin tidak....
separuh????mungkin lah kot......
sblom neh dlm entry ':.. KeSeDiHaN DaLaM KeGeMbiRaaN 2 ..:' aku ada nyatakan seorg pompuan tu dah "arwah".....
then pg2 buta td aku terjmp FB dia yg masih lg bergiat aktif....
ya ALLAH...rupanya ini yg KAU cuba tunjukkan pd aku melalui gerak hati aku pg2 buta yg kosong tuh.....
klu ikutkan sepatutnya dia sudah hampir sebulan "arwah"....
skali aku lihat pd FB dia....last saturday last update dia.....
ohhh apakah semua ini YA ALLAH.....
apa yg KAU cuba tunjukkan pd aku sebenarnya????
jd mmg btl lah selama ini tekaan aku benar......
tp gmbr apakah pd profile dia tu????
aku bagaikan kenal saja.....
ohhh tak mungkin.....YA ALLAH btlkan mata dan hati aku jika aku tersilap org....
ye hati ini kuat menyatakan bahawa itu adalah en.bf......
mata ini even ngantok sgt2 aku tetap kenal wajah itu...
walaupun gmbr itu telah dikaburkan aku tetap kenal dgn en.bf aku.....
ALLAHUAKBAR.......apakah semua ini YA ALLAH.....
siapa yg perlu aku rujuk selain KAU YA ALLAH.....
aku tak kuat utk hadapi seorg diri dugaan yg KAU berikan ini......
YA ALLAH tlg lah hamba-Mu ini YA ALLAH.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: