Followers


Selasa, April 12

:.. Mengapa ..:

assalam.....
aku sendiri tak tahu mengapa semua ini perlu terjadi pada diri aku????
aku keliru.....
YA ALLAH....sggh besar dugaan yg KAU berikan pd aku....
tak tertanggung rasanya YA ALLAH....
aku letih+penat nak hadapi setiap apa yg terjadi ini semua YA ALLAH.....
mengapa setiap kali aku sdg berbahagia ada saja yg menghalang???
mengapa aku tak boleh merasa kebahagiaan itu lebih lama dari sengsara???
YA ALLAH...maafkanlah hamba-Mu ini jika aku ada membuat KAU murka....
berikanlah aku kebahagiaan yg kekal abadi YA ALLAH......


xper lah org kata biar skrang ni sakit...
insya-ALLAH esok lusa pasti akan ada kebahagiaan...
so aku pegang kata-kata itu....
insya-ALLAH.....

ye..ALLAH masih sayangkan aku sbb tu dia duga aku mcm2 skrang neh.....
dan satu hari nanti pasti akan aku dpt pulangan yg setimpal.....
insya-ALLAH~~~

1 ulasan:

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: