Followers


Khamis, April 14

:.. Down ..:

assalam....
pe kabar semua???
harap2 sihat lah yer....
huk3~~~
semalam 13/04/2011 aku p interview lg sekali.....
tu dia dan2 tuh dia reject aku.....
tp byk info yg aku dpt n aku cuba pahamkan.....
so aku malas nak byk citer pasal interview aku tuh...
ye lah br start interview dh kena tibai kan....
so terus aku rs down giler....
aku tgk org yg interview aku tuh kecik2 jerk pdhal diaorg besar kot....
berpinor2 aku dlm bilik tuh.....
terasa seperti tobat je nak p interview lg.....
ok dlm otak pk sapa nak kahwin dgn sy skrang neh??
sila hantar rombongan secepat yg mungkin....
hahaha~~~
gtai no izzaty.....

seriusl mmg aku rs down giler bl aku dpt tau rupanya byk kelemahan aku...
no wonder lah kan.....
tp apa2 pun yg org tuh ckp aku take it positive....
masuk+lekat ke dlm jiwa aku ke tak, entah ler....
aku sendiri pun tak pasti.....
tggu je lah masa menentukan semuanya.....

disebabkan aku rasa down sgt2...
aku buat kptsan lps amik mama dr sekolah aku nak tgk wayang....
ye itu yg aku buat.....
smpi2 je kat JJ Bukit Tinggi, terus p cri tiket....
skali dia tutup da....
pelik, first time dlm hidup aku tgk TGV close kat JJ bukit tinggi tuh....
sbb apa close???
TGV blackout.....adehh~~~
terbantut nak tgk movie....
tp apa guna ada JJ Bukit Raja kan????
so sepantas kilas, bergerak ke JJBR.....
hahhaa~~dpt gak tiket.....
aku tgk citer RIO 3D tuh......


alahaiii~~~~
tu je kot yg paling awal lps aku smpi ctu....
yg lain semua 9PM keatas....
huhuhu~~~~
syok giler tgk citer kartoon neh.....
5 over 5 star lah.....
sakit perut aku gelak.....
hahhahaa~~

tp apa2 pun aku tetap masih ada rs lg down itu.....
insya-allah esok lusa ok lah aku neh kan...
hope so~~~~

so now nak tido utk kembalikan semangat ku yg patah ini.....
see u next chpter....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: