Followers


Jumaat, April 15

:.. Aku degiL ..:

assalam.....
adeh...giler pemalas rupanya aku neh nak mengupdate blog neh....
ye lah lps peristiwa interview tempoh hari aku terus rs malas giler nak mengupdate blog neh.....
salah ker aku jd blogger selama aku tak keje neh????
tak paham aku dgn penginterview tuh.....
berlagak nak mampus....
huk3~~~~


ok lah back to title.....
ye....aku mmg degil so what!!!
ada jd masalah kat korg ker???
huhuuu~~~actually ada lah kan.....
errrr~~~~
susah lah nak kata....apa2 pun aku mmg degil...
kadang2 je makan saman n kadang tak....
so korg sbgai kawan aku kena lah terima hakikat yg aku neh degil.....
org ckp masuk tinge kanan-kiri simpan dlm otak.....
tp aku...masuk tinge kanan simpan dlm otak kejap then kuar tinge kiri...
hek~~~kejam nyer aku....
mcm mana lah nak berjaya mcm tuh kan?????
sooo kena lah bg aku mkn nasihat byk2 kasi aku btl2 ingat.....
ada bran ka buat mcm tuh???
hehehee~~~
sendiri mau ingat lah yer.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: