Followers


Ahad, April 17

:.. GeLak Nak GuLiNg2 ..:

assalam.....
mari kita sambung berceritera.....
sggh lawak rasanya bl kenangkan kembali apa yg terjadi....
terasa seperti nak gelak terguling2 saja....
adeh~~~
ye lah meh cni aku bercerita meh...
n korg nilaikan lah sendiri yer.....


sebulan yg lps~~~~
kan aku penah ceritera pasal seorg girl neh yg family dia gtau aku yg dia dah "mati" kan....
so aku pun dah ceritera kat korg mcm mana aku leh jmp FB dia gak....
then now...
smlm 16 April 2011....
dia br jmp FB aku.....
"I see HER...OMG!!!" ahakk~~~itu status dia utk smlm....
oohhh~~~dan2 tu jugak lah dia change picture profile dia......
oohhh terlmbt lah kamu wahai pompuan.....
aku sudah lihat pun gmbr dan profile kamu itu......
hahahhaa~~~~
best part it is....
siap sms aku tanye adakah aku neh Izzaty Hamid???
tmbh syok lg...
dia siap add aku as friend dia n bg msg gitu....
msg yg berbunyi "hai"......
sorry u not my friend n i already block u ya~~~~

aku terus jd pelik...
apakah maksud dia.....
OK...br aku paham nape dia tanye aku begitu.....
rupa2nya br lihat FB aku.....
cis~~~~
then aku terpk....
adakah dia terlupa akan sms dia yg dl????
bahawasanya dia suh meninggal dunia akibat barah otak dimana dia telah tejatuh tangga kemudian kepala dia terhantuk kat batu dan kepala berdarah...
dia juga telah koma dan nyawa yg telah bergantung kat mesin hayat dimana seluruh anggota badan dia juga telah pun jatuh sepenuhnya.....
maka siapakah yg telah bermain dgn FB dia....
adakah dia memiliki kembar seiras????

YA ALLAH......
dia telah bermain dgn nyawa+mati....
adakah dia benar2 ingin mati sebegitu cara????
YA ALLAh...kau ampunkan lah dosa dia......

huk3~~~~klu korg kat tmpt aku pun pasti korg akan tergelak guling2....
cuma skrang neh korg tak der kat tmpt aku saja....
n korg juga tak tahu cerita bagaimna...
so aku maafkan korg.....
ok lah lain kali update lg pasal dia if ada ceritera pasal dia yer....
daaa~~~

2 ulasan:

  1. huhuhuu~~~
    ann dear....
    izzaty really2 dah terasa seperti cerita ASMARA2 tu lah....
    huk3~~~~
    tp izzaty tak tahu nak letak diri izzaty siapa dalam cerita tuh....
    adehhh~~~
    best part dear...
    patut lah dia brani main ckp psal sakit2 dia...
    rupa2nya sister dia dok keje kat farmasi hspital mana tah....
    tp cerita sakit dia tuh salah sbb izzaty ada kawan mcm ann yg tahu pasal sakit yg dia cuba create itu....
    huhuhu~~~
    musti dia "malu" giler if dia terbaca blog izzaty neh....

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: