Followers


Selasa, April 19

:.. entry ..:

assalamualaikum......
yer....ari ni br aku sedar yang entry aku dah mencecah ke 101 post....
waahh~~~~seorg blogger yang agak berjaya ya.....
dalam masa 3bulan 2mggu 4ari dah 101 entry aku ceritera yer.....
so dah tiba masa untuk aku berubah wajah....
ehhh~~~nape aku plak yek????
silap daa....
dah tiba masa untuk blog aku neh berubah wajah yang lebih "matang" mungkin....
dan smpi ke hari ni aku masih lg tak jmp lg background yang menarik hati aku.......
aku terpaksa tamatkan entry ke-101 aku neh sbb nak cri background baru utk blog aku yg tercinta ini.....
daaa~~~

update: dah jmp design yang lawa tp ati tak puas lah plak....
so skrang neh kucar kacir dl lah yer blog neh....
nak cri yg lain dl...daaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: