Followers


Ahad, April 24

:.. Kecundang ..:

assalamualaikum....
yer da 4ari kot aku tak update blog neh....
alasan aku sbb aku "frust"......
dgn siapa???xkan dgn en.bf kot....
oohh....dia xder kena mengena kali neh yer....
let me story it what happen.....

22/03/2011(Jumaat)
morning uols~~~
ye ari ni jumaat...ari segala penghulu ari....
aku dgn semangat bgn pg bukak internet gara2 nak tgk keputusan utk Ujian MEdSi utk KPLI....

ye dgn bismillah aku pun masukkan lah no ic aku....
btl ke mata neh ke aku silap tgk yer.....
ya ALLAH~~~~tiba2 bergenang mata aku dgn air....
naper???berita gembira ke berita sedih???
ye pasti akan kata berita gembira.....
oohhh kamu semua silap.....
aku dpt berita sedih pd hari penghulu hari itu....
ni yg aku dpt....

ye mata korg tak silap OK....
huhuu~~~~
aku terus offline then kuar bilik terus gtau dgn mama....
"mama,please stop asking me about KPLI yermama, lps neh jgn tanye dgn org apa2 lg pasal KPLI..org tak tau apa org nak buat lps neh...apply keje dah byk antar resume pun xder respond then minta sambung belajar pun xdpt gak...so apa lg nak suh org buat???"
skali lg aku menangis...huaaaaa T__T cukup sedih...
then mama suh antar dia p sekolah awal sbb nak cri bj kat nagoya....
ok kuar ler awal p nagoya....
mama suh pilih bj....
errr~~~btl ke nih???ok pilih je lah kan....
rezeki jgn ditolak....heheehe~~~
dlm sedih2 pun masih lg gembira sbb dpt bj....
dh dpt cri tuh pusing2 dlm nagoya smpi masa terus antar mama p sekolah...

then afta solat zohor aku kuar plak bersama dgn sahabat baik aku Azhani...
b4 that sms ayah suh amik mama nanti...
then kiteorg jln2 cuci mata kat JJ Bukit Tggi neh....
cuci mata ke klu smpi dlm RM50 aku melayang gara2 aku beli loceng utk kucing2 aku...adehhh
skali lg aku rs sedih sgt2.....
kawan aku tuh gtau aku yg dia da dpt keje kat MBSA....
what???aku bertmbh sedih lg....
cpt gak dak neh dpt keje actually....
tp aku....5bulan dah aku tak bekerja skrang neh....
tp aku terpaksa sorokkan rs sedih hati ni....
aku happy utk ko Ani....

ok msg dgn en.bf plak sbb dia ada tournement bowling antara store2 manager 7Eleven area Klang.....
tanye dia nak jmp ke tak???
ok lmbt giler respond dia....
dia kata ok jmp lps dia abis nanti...
so aku pun tggu ler dia kat ctu....
lps dia smpi arah tuju...
yes tgk wyang...nk buat mcm mana kan dua2 mmg kaki wyang...
jgn salah sangka OK....
tgk wayang bukan buat wayang mcm stgh2 couple tu yer....
citer apa???
ye citer HOP yg tergendala dl....

ok..en.bf cuba amik hati aku lps dia tau aku tgh sedih giler2 pasal apa yg terjd dr pg tll b4 dia smpi....
huaaa really2 sedih OK.....
ye lah pg2 tgk x berjaya...
then dpt tau mmbr dah nak start keje awal bulan dpn...
dah tuh aku neh nak jd apa???
sedih woo hampir 6bulan(bln 5) aku dok tak dpt gak keje....
then apa aku nak buat???huhuhuuuu~~~~

Sabtu(23/04/2011)
ye smlm apa aku buat????
aku bgn dgn agak malasnyer sbb mama kejutkan suh antar dia p sekolah...
OK bgn gak ler....
mandi2 siap2 tggu plak si Along neh siap..
lmbt nyer siap kakak kesygan ku sorg neh....
dah siap terus kuar...
kuar awal neh sbb rancang nak hantar bj yg beli smlm kat cina menjahit tuh...
alamak dia xder kat umah lah plak....
so mama kata antar afta mama blk sekolah....
OK....nxt destination lps antar mama p sekolah....
ok antar along p cri tiket bus dia nak p P.Pinang...
wooo~~~dok ler ngadu dgn along bg dia paham ckit apa yg aku neh rs...
ye xder sape2 pun akan paham...
naper??
lain kali aku story ya.......

then today(24/04/2011)...
aku xder apa2 rancangan lg.....
tgh pkkan apa aku nak buat utk siang nanti....

ok lah aku rs ni entry yg paling pjg aku taip kot....
ye lah dua ari nyer citer kot...
huhuhu~~~~
soo sorry bg korg semua pening nak bc entry aku neh....
ok lah smpi cni je yer...
jmp lain kali....

1 ulasan:

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: