Followers


Selasa, Mei 17

:.. Jgn Ditanya ..:

assalamualaikum...
ye~~~jgn ditanya2 lg pasal itu.....
mungkin itu kptsn yg dh dia buat....
ye aku akan cuba lupakan dia disaat ini jua...
bukan sekali dua aku dh beri peluang kat dia....
tp byk kali.....
aku butakan mata-hati,pekakkan telinga,bodohkan diri utk dia....
tp apa yg aku dpt????
aku bukan minta balasan utk apa2 yg telah aku curahkan kat dia...
cuma aku minta dia hargai aku seperti mana aku hargai dia selama aku bersama dgn dia....

ye~~~akhirnya terjawab jua gmbr yg selama ini sentiasa bermain difikiran aku.....
ari ini tanggal 17Mei2011, aku telah diberitahu bahawasanya mereka telah bertunang.....
YA ALLAH...sggh besar dugaan yg telah KAU berikan pd aku.....
selepas satu-satu KAU turunkan dugaan pada aku...
aku rs tak mampu lg utk menampung dugaan-Mu YA ALLAH....

mungkin dgn melupakan dia dan berdoa agar dia bahagia aku akan rs tenang...
mungkinkah????
insya-Allah mungkin ya jika diizinkan oleh-Nya....

cuma aku minta jgn ditanya2 lg mengenai kami....
kerana dia telah buat pilihan tanpa berbicara@berbincang dgn aku lg....

kpd kamu...moga kamu bahagia dgn pilihan hati kamu...
aku xkan doakan apa2 lg utk kamu...
aku juga putus harapan terharap kamu.....
ye mungkin dia yg terbaik kamu jmp....
terima kasih utk segala2 yg telah kamu berikan kpd aku serta mengajar aku...
terima kasih byk2~~~~

1 ulasan:

  1. hurm~~
    it has happened..
    ann doakan semoga zaty tabah..
    ill always there whenever u need an ear to hear u k!
    sorry x dpt ader mser zaty perlukan bahu td..
    really am!

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: