Followers


Selasa, Mei 17

:.. Kamu yg DESPRATE ..:

assalamualaikum.....
aku sendiri tak tahu kenapa dgn aku jak akhir2 ni...
yeah..mungkin sbb aku dah dpt tahu bahawa hati aku tak pernah tipu aku kot...
lg2 sejak aku dpt tahu 100% bahawa "pompuan" itu tidak mati sebenarnya....
ye~~~sejak dia ada hidup aku kembali kucar-kacir.....
ye~~dia penyebabnya.....
dan aku dah tahan lg dgn dia...
so korang nilai lah sendiri gmbr dia....
adakah ini muka org sakit barah otak ataupun tidak....
skrang bermsg nak berspeaking konon....
dh tak reti ckp Melayu dah.....
org lupa diri lah katakan.....

whatever it is....u should call urself "I'M DESPRATE GIRL...NEED MAN FOR MYSELF...."
awat lah ko tak publish diri ko kat mana2 page ckp yg ko perlukan lelaki utk jd couple/husband ko huh????
n kenapa gak lah ko perlu jd perampas hak org lain....
ohhh ya~~~mcm ko penah gtau aku dl kan.....
parents ko pun jenis yg bermadu/perampas......
so xder hal lah kan ko pun nak jd mcm mereka gak walaupun boleh dielak benda tu.....
u should think urself b4 doing all that ya DESPRATE WOMEN.....

oohh ya....saya juga harap...
hidup kamu tidak aman ya wahai NOR ASFIZAN MOHAMED.....

entry2 yg sebelom ni cerita pasal kamu....
dan aku dgn rasa kecewa+sakit hati sudah tidak mahu lg berahsia pasal kamu lg....
n u deserve it DESPRATE WOMEN.....

:.. KeSeDiHaN DaLaM KeGeMbiRaaN ..:

:.. KeSeDiHaN DaLaM KeGeMbiRaaN 2 ..:

:.. pertanyaan ..:

:.. Tergerak Hati ..:

:.. GeLak Nak GuLiNg2 ..:

OK...kamu bacalah puas2 ya semua entry pasal kamu utk pertghan tahun ini...
i wish u all the best dlm meruntuhkan pembinaan masjid org lain ini ya~~~

dan ini muka kamu sekali lagi bersama adik lelaki kamu bersarapan dgn McD.....

3 ulasan:

  1. assalamualaikum~~!!
    masyaAllah!
    inikah manusia itu??
    kejam!!
    SEMOGA HATI BELIAU DIBERSIHKAN...
    dan kemaafan diterima olehNya!

    BalasPadam
  2. dear ann....
    u know what dear....
    dia dah baca my blog neh.....
    bengang giler dia dear....
    ann rasa2 izzaty neh kejam tak???
    huk3~~~
    patut ke tak entry ni dibiarkan or delete??
    adehh~~~

    BalasPadam
  3. biarkan jerk...

    at least dier sedar...

    im not trying to be an evil devil...

    p let it be....

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: