Followers


Khamis, Jun 16

:.. Halus ..:

assalamualaikum....
halus????kenapa dgn halus???
mcm2 benda ermain kat fikiran tuh kan???


ok lah aku story yer.....
jak2 akhir ni aku makin rajin membaca+melihat rancangan2 yg berkaitan dgn makhluk halus....
sbb apa???sbb aku terkena dgn makhluk halus ni ker???
Wallahua'lam.....
aku sendiri pun tak pasti samaada makhlus halus itu ada pd aku atau tidak...
aku bc lah kat blog Sinar Zamdurrani...
ALLAHUAKHBAR....
aku rs seperti ada mahklus halus itu kat diri ini sbb ada tanda2 dia yg dh lama aku rasai.....
aku ada gak story-mory dgn mama....
n mama pun rs mcm apa yg aku rs itu....
n mama gak ada tanda2 nyer....
adakah kami terkena benda yg sama???
semua tu hanya ALLAH saja yg tahu....

sbb yg paling kuat utk aku membaca+mencari mengenai makhlus halus ni sbb aku susah utk dpt pekerjaan....
kdng2 kerja yg aku buat tu tgh jln aku jd malas....
selain tu bl aku p interview debaran aku tuh rs lain mcm....
malah aku dh cukup yakin bahawasanya aku akan dpt pekerjaan tu tp hampa...
so benda tu yg membuatkan aku cukup yakin utk aku mencari pasal makhlus halus ni....

kenapa???bagaimana??apa???
aku sendiri pun tak pasti dari mana aku dpt benda ni....
aku juga tak pasti mcm mana aku leh rs benda2 neh....
sama ada aku sendiri bermulut lancang smpi ada yg cuba menghantar kpd aku..
atau aku ada sakiti hati sesiapa tanpa aku sedari....
atau benda itu berkenan pd aku yg chomel neh....
atau aku sendiri pun tak pasti apa.....
ALLAHUAKHBAR.......

berubat???
ye aku ada gak rs nak p berubat neh....
tp xder sesiapa yg boleh teman+hantar aku ke tmpt tuh...
entah ler...aku pun dh tak tau nak minta siapa yg tlg tmn+hantar aku....

xper lah selagi aku boleh bertahan akan aku bertahan...
if ada new br pasal halus ni aku akan update....
insya-allah......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: