Followers


Ahad, Jun 12

:.. Holla ..:

assalamualaikum...
hallo...halllooo...hallllooooo.......
pe kabar korg2 semua......
maap ler lama x kunjung blog neh....
hik3....
agak sibuk dlm smmgu lps neh.....
ye lah skrang neh tiap2 ari selasa smpi khamis, aku dok ulang alik dr Klang ke Kota Damansara......
kuar afta zohor,tgh mlm kang br smpi umah....
apa aku buat????
ye buat ms skrang neh biarlah rahsia dl yer.....
bl ada berita gembira aku kongsi dgn korg2 semua....
insya-allah.....
cuma skrang neh aku harap korg just doakan aku dpt hasil dgn apa yg aku buat skrang neh.....
ohh ya...dlm ms yg sama gak aku skrang neh dok rajin ngisi form company2 yg join SL1M yg 1Malaysia dok tawarankan kat siswazah yg dok nganggur 6bulan keatas tuh.....
harap2 ada gak ler berita gembira ye tak...
insya-allah.......
ok lah kita sambung next entry plak k....
nak layan tonton.com.my sat......
daaa~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: