Followers


Jumaat, Jun 3

:.. GERAM skali lagi ..:

assalamualaikum....
ye ari ni aku geram sekali lg OK....
kereta ni saja jerk bikin gua panas tau tak.....
dan padan muka kau kena tukar dgn bateri baru.....
huh...puas hati den....
tp maceh ayah.....
heheeee~~~~

story nyer mcm neh....
around 4pm aku kuar utk berjumpa dgn kawan aku cik shikin kat depan JJ utk smpikan hadiah utk org kahwin....
actually mmg niat aku dh ms mula2 berkawan dgn dia...
atas sbb2 tertentu kami termusuh lah plak....
so aku dpt tau dia nak kahwin dr keje stalker yg aku buat....
giler jahat aku neh kan???
xper lah jika dia masih lg menganggap yg aku bersalah....
terpulang pd dia janji niat aku terlaksana....
apa2 pun kpd kamu, SELAMAT PENGANTIN BARU.....
(sempat lg story kan...back to topic)

then lps bg kat kawan aku tuh aku pun masuk ler ke dlm JJ....
masuk semata2 nak p Maybank bankin duit....
okeh...done~~~

dgn penuh semangat neh bayar parking sbb free(xsmpi sejam pun)...
ok...bismillah~~~start enjin...
YA ALLAH....apa jadah neh lg???
dia xnak start......
ok..OTS call en.bf suh dia dtg tlg sbb tau ayah tak blk keje lg....
en.bf pun terpaksa tgglkan keje2 dia n dtg meresque aku yg tgh kepanasan kat parking lot JJ tuh....
ada lah dlm around sejam lbh en.bf tmnkan aku sambil menunggu ayah blk keje n menyambung keje meresque aku....
kesian en.bf.....
smbil2 tgg2 tuh en.polis+en.guard JJ yg pelik dgn kami pun dtg menegur en.bf kenapa dgn kereta....
so en.polis yg konon hebat suh start enjin yg mmg sah2 xkan start....
siap kata kepala tah apa tah ler yg rosak ke putus ker....
adehh~~~mcm2 ler......
so malas amik pusing ckp en.polis n just tggu ayah smpi...
agak2 sblom ayah smpi en.bf pun gerak blk sambung keje dia...
huk3~~~maceh ya en.bf.....

ayah pun smpi..check2 kata mayb bateri tp not so sure sbb alarm kereta leh guna plak kan???
so aku kena tggl sekali lg kat JJ nuh smbil mnggu ayah mengambik en.pomen+bateri baru....
huk3~~~letih woo klu bab2 tggu2 neh....
tukar baterinya kejap je kot....cis~~~~

so utk kali kedua aku terkandas.....
n skrang en.kereta dh berbateri baru....
aku kena setting jam+radio blk.....
aduhhh~~~~apa frekuansi radio2 neh???
xpe2 nanti kita cri yer.....
done for today.....
aku skrang mmg tgh penat giler....
so nak rehat+cri mkn....
daaaa~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: