Followers


Jumaat, Jun 3

:.. SaYa GERAM ..:

assalamualaikum....
yer kenapa br ri neh muncul????
hik3~~~~
saje jer...tetiba nak cerita something happen to me ptg semlm bersamaan 01.06.2011.....

ok lah nak jd cerita....
lps solat zohor dlm 2.30pm mcm tuh aku kuar...
matlamat nak p beli hadiah utk member kahwin...
sambil2 tu niat dlm hati nak ler p bayor bil bband kat pjbt pos....
so bl kuar umah tuh...mama sempat pesan minta hantar bj kedai jahit tepi...
baik jerk kereta neh start....elok giler lah....
kasi panas ckit aku pun laju lah p kedai jahit tepi tuh...
tgglkan je pun...
dah tuh apa lg terus lah p ke pjbt pos bandar botanic...
alasan p sane sbb x ramai org..nak urus cepat leh lah p sane...hehehe~~
smpi2 jer amik nombor terus masuk kaunter....
ok satel pun bayor.....
dh tuh nak start enjin keta neh.....
adeh~~~awat plak neh dia xnak start.....
saje jer bikin gua geram kan???
call ayah+kawan+mama.....semua aku call minta bantuan...
mama-sah2 ler tak leh tlg kan???
ayah-tgh meeting kena tggu smpi 5.30pm....
kawan-huh...xusah ckp...semua tetiba jd sibuk+ada meeting gak lah...
ok fine...aku paham.....
so ayah call aku suh aku tggu kat c2 smpi kul 5.30pm....
okeh...sabor neh menunggu pdhal air mata dah mencurah2 dah tuh.....
emosi terganggu btl lah aku neh.....
apa2 pun mmg giler lama aku lepak kat tepi tasik tuh....
walaupun panas tp angin tetap ada...
ALHAMDULILLAH~~~~
amik ler angin smpi menikmati keindahan alam....huk3~~~

hampir kul 6pm br ayah smpi.....
cis kurang ajar punya kereta....
dgn skali putar kunci dgn elok jer kereta tuh leh start....
sggh2 kurang ajar neh.......
mmg bikin gua panas+geram tahap maximum.....
dgn aku dia xnak start...saje je suh aku dok c2 lelama.....
dh tuh bl ayah dtg elok je ko yek?????
cis...cis...cis.....
xper2...lain hari siap lah ko klu ko wat lg yer kereta.....

huurrmmm...apa2 pun bl terjd mende2 mcm neh aku dh leh nmpk dh siapa kawan kita sebenarnya.....
family sentiasa dihati walau seteruk mana pun mereka....
kawan???adakah mereka dikala kite tgh susah+sesak????
pk2kan lah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: