Followers


Selasa, Julai 12

:.. emosi ..:

assalamualaikum...
aduhhaii.....
maap lah yer lama xmengupdate blog neh...
serius malas giler sejak ketagih main game.....
huk3~~~
ok lah jom kite bercerita jom...

actually dr last week lg aku neh dh rs lain mcm....
lain mcm mana tuh yer????
adehhhh~~~


entah lah....mata neh asyik nak mengalirkan mutiara yg mahal tu jerk...
even tgk cerita kat tv pun pelakon2 tuh dok nangis,aku pun ikut nangis,...
paling teruk babak dia kejap je kot tp aku yg yer2 menangis tuh apsal....
entah ler....
jiwa kacau btl....

selain tuh....
asyik nak gado dgn en.bf jerk....
aduhhh~~~
pantang klu lama tak jmp start arr merapu2 aku neh....
itu ler padah bl hati dh tak percaya kat en.bf mcm dl2....
nasib dia lah kan???
sapa suh wat hal....
teetttt~~~~

lain???
huurrmmm~~~
aku neh jd cepat je nak mare2 org....
aduhhh~~~
btl2 stresss neh.....
sorry kepada sesiapa yg sy tak layan n tak pasal2 kena mare dgn sy....
huk3~~~~

ok lah disebabkan emosi aku tgh tak btl so xleh lelama nak cerita...
kang lain jdnyer....
aduhhh~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: